GODT ELLER ONDT OG ALT ER LYSET
H kritiserer: "A) Hvis det var Helligånden, du erfarede ville alting ikke smelte sammen. Helligånden er nemlig fyldt med struktur = forstandig ånd.
B) Når Helligånden er på spil er der intet, der kollapser eller smelter sammen i øverste etage. Menneskets psyke ikke blot bevares, det bliver endda styrket." Interessant, at du faktisk påstod, at i mig tager det til i styrke en Messias syndrom, når vedkommende selv prædiker om Kristus klæder?
Jeg afklarer: "Nå, egentligt ved jeg, at du kun laver modspil, hvor jeg ønsker medgang istedet, men om dette siger jeg til jer:
1. Enig, men hun beskrev kun en udvikling i ´tid og rum´ imod den ubevidst adskillelse ligesom Unio mystica, hvor faktisk både jeg, Det guddommelige og skabelsen er et´. Den spirituelle vej/rejse igennem alt i en person handler om en selvbevidst genforening sådan, hvilket forevigt allerede sker som gudsrigets planmæssigt orden, hvor der er en kærlig mening med en selv og verden.
2. Uenig- Ilden i Biblen nævnes som ondt og godt, fordi folk er forskellige vedrørende den guddommelige kraft. Dine ord brænder ligesom helvedet, men med mig Helligånden virker guddommen igennem jeg. Mit kald fjerner det falske jeg og dets ting, så at istedet sjælen medskaber som en ny himmel og jord - Det nye verdensorden og menneske åndeligt om Ordet arv, hvor også Biblen dermed er et forældet testamente, fordi jeg kommer levende igen som godt nyt.
Hellig styrke fysisk/psykisk, ok! Interessant, at du faktisk påstod, at i mig tager det til i styrke en Messias syndrom, når du selv prædiker om Kristus klæder?
Dåren - Det er du sandsynligvis igen ligeglad med, men du opfører dig heller ikke idiotisk. En bekendt kvinde siger til mig: "Det virker altså som uden medmenneskelighed, når du siger, at lytter folk ikke til mig, så lad dem brænde op. Jeg forklarer hende: "Jeg minder dig om Jesu lignelse om bryllupsfesten, fordi mine modstandere vil ikke frelsen. Døren til gudsriget er derfor idag lukket for de mennesker men kun i verden, fordi min pagt har i forvejen tilgivet alle for alt lort inklusiv H, som selv opfører sig imod -frignelse- jeg, som lever ligesom åben bog, hvor han i sindet har døren fastlåst. Bank, banke på med hammeren om trængsel. Troen på Dommedag er et symptom på psykisk syg, men jeg dømmer ingen. Mit kærlige budskab frikender tilmed de, som aggressivt er imod mig
Men bare rolig de i vor tid fire kriser ligesom Biblens apokalyptiske ryttere (pandemi, finans, krig og naturkatastrofer) er ikke tilfældigt, hvilket jeg ikke lider af, hvor eksempelvis pludseligt idag en ellers næstekærlig social væresteds cafe om aftenen ikke har økonomisk råd til kunstigt lys og en destruktivt dræbende helt ny type hedebølge rammer Det britiske imperiums infrastruktur ved samfundet også imod dets befolkning..."
Et pagtstegn minder folket om det velsignet hellige liv. Kald min rolle Den velsignede, hvor mit pagtstegn kendes som OPLYSTHED.
Redigeret af Gerth (20/07/2022 01:47)