annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 11098793
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2112339
Et andet syn 1821829
Jesu ord 1398037
Den Evige Filosofi 1194995
Galleri
treram på vej i luften over  Mississippi 1952, uheld i Mexico
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 44 gæster og 50 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 4 af 5 < 1 2 3 4 5 >
TrÃ¥d valgmuligheder ↓
« Forrige trÃ¥d
Næste trÃ¥d »
#36454 - 18/07/2022 01:04 Re: Alting har en tid [Re: Hanskrist]
Gerth Offline
veteran
Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
Men jeg ´idag´ møder folket også istedet for konstant for galt utaknemmelig indholdsløst skænderi her.

Redigeret af Gerth (18/07/2022 01:05)
#36455 - 18/07/2022 03:48 Re: Alting har en tid [Re: Hanskrist]
Gerth Offline
veteran
TJECK VIRKELIGHEDEN

En uendeligt tidløs gudsbevidsthed er overalt.

Du: "Nej psykisk syge er ikke nødvendigvis onde - har ikke nødvendigvis en slet og ond dagsorden som du har."

Du har kaldt mig for psykisk udviklingshæmmet og den type er ikke smart nok til en ond skurks plan. Den gode plan om skabelsen er vores fatteevne overlegen, hvor selv jeg er dens skaber underlegen men alligevel lig i et. En samtaleperson beskrev mig og alt som, at det hele smelter sammen.

Flere genre handler om figurens erfaring mellem den falske verden på en surrealistisk ligesom syret måde og dog alligevel anden virkelighed. Du kritiserede mit natteliv her foran skærmen, men nogen siger, at fiktiv underholdning er baseret på virkeligheden:

https://www.youtube.com/watch?v=jXeF1rMkpQw

Redigeret af Gerth (18/07/2022 04:47)
#36456 - 18/07/2022 07:31 Re: Alting har en tid [Re: Gerth]
Gerth Offline
veteran
I denne fiktive men kærlighedshistorie indlægges hun senere på P, hvor virkeligheden er...: https://www.youtube.com/watch?v=Ok-7kw50nBU
#36461 - 19/07/2022 08:50 Re: Alting har en tid [Re: Gerth]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Sted: Nørresundby
Citat:
Gerth: En samtaleperson beskrev mig og alt som, at det hele smelter sammen.

Ja det er en nedsmeltning - sammenbrud hvor du ikke magter at stå i en forstandig relation til omverdenen virkeligheden.

Hvis alting forsætter med at smelte sammen for dig (hvilket jeg er bange for) vil du blive en belastning for samfundet og aldrig komme til at bidrage med et og andet nyttigt gavnligt.

Hvis det var Helligånden du erfarede ville alting ikke smelte sammen.

Helligånden sikrer og beskytter os imod at alting smelter sammen. Helligånden er nemlig fyldt med STRUKTUR = FORSTANDIGHED ÅND.

Når Helligånden er på spil er der intet der kollapser eller smelter sammen i øverste etage. Menneskets FORSTANDIGHED ÅND ikke blot bevares det bliver endda styrket.
#36463 - 19/07/2022 23:17 Re: Alting har en tid [Re: Hanskrist]
Gerth Offline
veteran
GODT ELLER ONDT OG ALT ER LYSET

Du: "A) Hvis det var Helligånden du erfarede ville alting ikke smelte sammen. Helligånden er nemlig fyldt med STRUKTUR = FORSTANDIGHED ÅND.

B) Når Helligånden er på spil er der intet der kollapser eller smelter sammen i øverste etage. Menneskets FORSTANDIGHED ÅND ikke blot bevares det bliver endda styrket.

Nå, egentligt ved jeg, at du kun laver modspil, hvor jeg ønsker medgang istedet, men om dette siger jeg til jer:

1. Enig, men hun beskrev kun en udvikling i ´tid og rum´ imod den ubevidste adskillelse ligesom Unio mystica, hvor faktisk både jeg, Det guddommelige og skabelsen er et´. Den spirituelle vej/rejse igennem alt i en person handler om en selvbevidst genforening sådan, hvilket forevigt allerede sker som gudsrigets planmæssigt orden, hvor der er en kærlig mening med en selv og verden.

2. Uenig- Ilden i Biblen nævnes som ondt og godt, fordi folk er forskellige vedrørende den guddommelige kraft. Dine ord brænder ligesom helvedet, men med mig Helligånden virker guddommen igennem jeg. Mit kald fjerner det falske jeg og dets ting, så at istedet sjælen medskaber som en ny himmel og jord.

Dåren - Det er du sandsynligvis igen ligeglad med, men du opfører dig heller ikke ikke idiotisk. En bekendt kvinde siger til mig: "Det virker altså uden medmenneskelighed, når du siger, at lytter folk ikke til mig, så lad dem brænde op. Jeg forklarer hende: "Jeg minder dig om Jesu lignelse om bryllupsfesten, fordi mine modstandere vil ikke frelsen. Døren til gudsriget er derfor idag lukket for de mennesker men kun i verden, fordi min pagt har i forvejen tilgivet alle for alt lort inklusiv H, som selv opfører sig imod -frignelse- jeg, som lever ligesom åben bog, hvor hans i sindet har døren fastlåst. Bank, banke på med en hammer. Troen på Dommedag er et symptom på psykisk syg, men jeg dømmer ingen. Mit kærlige budskab frikender tilmed de, som aggressivt er imod mig bank

Men bare rolig de i vor tid spændende fire krisers ligesom i Biblen apokalyptiske ryttere er ikke tilfældigt om trængsel, hvilket jeg ikke lider af (pandemi, finans, krig og naturkatastrofer), hvor eksempelvis pludseligt idag en ellers næstekærlig social væresteds cafe om aftenen ikke har økonomisk råd til kunstigt lys og en katastrofalt helt ny type hedebølge rammer Det britiske imperiums infrastruktur også imod dets befolkning... griner

Redigeret af Gerth (20/07/2022 00:12)
Side 4 af 5 < 1 2 3 4 5 >

Seneste indlæg
Evig vækst
af Gerth
31/05/2023 23:25
Det spirituelle parti...
af ABC
29/05/2023 19:21
SÃ¥ er der linet op...
af Gerth
29/05/2023 17:44
Tro, håb og kærlighed
af Gerth
29/05/2023 15:23
skadelige urenheder
af Gerth
26/05/2023 16:41
Nyheder fra DR
Analytiker om halvårsregnskab: 'SAS er ..
01/06/2023 10:16
Zelenskyj er dukket op til topmøde i Mo..
01/06/2023 10:02
DR i Kyiv efter nye missilangreb: Folk e..
01/06/2023 09:55
Flere kilometer lang kø pÃ¥ E20 mod SjÃ..
01/06/2023 09:49
Sydøstjyllands Politi om tabte kartofle..
01/06/2023 09:38
Nyheder fra Religion.dk