| 
0 
registrerede 
481 
gæster og
119 
søgemaskiner online. | 

| 

Key:
	Admin,
	Global Mod,
	Mod

| 

| 

| 

#36145 - 15/06/2022 19:46 

Re: Livskvalitet
[Re: Hanskrist]
 | 

veteran
 | 
Registeret:  16/04/2008

Sted:  Sydsjælland
 | 

| 

Hanskrist. Du skriver til mig:
 Du har åbenbart ingen holdning til Gerths debat adfærd?  Mit svar: Jo, det har jeg, men den vil jeg helt bestemt ikke dele md dig!
  Og du skriver til mig:
 Åbenbart har du heller ingen reaktion på at du og Gerth ikke overholdet formår at skelne mellem narcissisme og moden kærlighed og moden religiøsitet -- begge forstår I ikke de mest fundamentale forhold ved noget som helst  Mit svar: Dine personfnidder-værdidomme interesserer mig ikke - men hvis de gjorde - og hvis jeg lod mig friste ned på så lurvet et niveau - ville du få et svar, der kunne mærkes      At skrive "ikke overholdet formår" er jo nonsens, som skriger efter korrekturlæsning.
  Og du skriver:
 Jeg prøver at holde en vis standard - et vist niveau  Mit svar:  Det er - set med mine øjne - en standard og et niveau, der er så lurvet, så stinkende og så frastødende, at jeg finder anledning til at forsøge at åbne dine øjne - omend du næppe magter det - hvad grunden så end måtte være.
  Arne agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, empati, omsorg, kærlighed      

| 

| 
 | 
  Svar
 | 

| 

| 

#36147 - 15/06/2022 21:00 

[Re: Hanskrist]
 | 

veteran
 | 

| 

| 

Manden, der kalder sig Hanskrist, er efter min mening "så langt ude i tovene", at han ikkke fortjener min opmærksomhed.
  Arne agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, empati, omsorg, kærlighed      

| 

| 
 | 
  Svar
 | 

| 

| 

#36148 - 16/06/2022 11:56 

[Re: Arne Thomsen]
 | 

veteran
 | 

| 

| 

Tilføjelse: At søge at samle debatdeltagere om at chikanere én bestemt debatdeltager er i mine øjne noget af det mest svinske, man kan foretage sig. Det er desuden i strid med   debatreglerne pkt. 10.

| 

| 
 | 
  Svar
 | 

| 

| 

annonce 

| 

|