annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 10662905
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2080035
Et andet syn 1795063
Jesu ord 1378947
Den Evige Filosofi 1173062
Galleri
Himmelfart...
Hvem er online?
0 registrerede 18 gæster og 204 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 3 af 5 < 1 2 3 4 5 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#35239 - 29/03/2022 13:54 Re: Slut for i år [Re: Gerth]
ABC Offline
veteran
Registeret: 09/08/2015
Sted: Vanløse
Kære Gerth

Der dukker kun dette op...

https://www.youtube.com/c/PROPHETGerthDrost

Your friend forever

Jan
#35240 - 29/03/2022 14:58 Re: Slut for i år [Re: ABC]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Sted: Nørresundby
SEXEKSPERIMENT GAY...AND PROSTITUTION

Controversial revelation: Women? However, at a mature age, I am still sexually inexperienced yet...Not my will, but yours be done - also ´ass´ a sex slave.

Denne tekst sammen med et meget uskønt videoklip af Gerth, der nok i sig selv afslører hvorfor det modsatte køn ikke tiltrækkes af ham med en sådan skabagtig uhyggelig (umenneskelig) skør optræden. Det klær dig da ikke Gerth at du optræder sådan, hvorfor gør du det?

HVORFOR GERTH - hvad har du gang i????

jeg vil anbefale at vi alle ser Gerths video - hvor vi bliver advaret to gange om at indholdet er skræmmende, stødende.

Hvor meget tilknytning til incel's miljøet Gerth har og hvor meget han bliver inspireret af dette miljø kunne være sjovt at høre om fra Gerth selv.

Jeg synes noget af det du skriver Gerth er skræmmende.

Og ja indimellem jeg spekulerer på om du er farlig for dig selv og dine omgivelser? Ihvertfald har du skrevet indimellem meget bekymrende og desperate tekster og taget det i betragtning samtidigt med at du er lidt små psykotisk i hovedet fra tid til anden, gør mig bekymret fra tid til anden.

Mennesker der identificerer sig selv med at være en MESSIAS SKIKKELSE de ender ofte med at begå noget rigtig dumt - hvilket kommer sig af manglende afslappet forståelse tingene og manglende selvironi - manglende evne til at se sig selv udefra - fordi man tar sig selv alt alt for selvhøjtidelig. Disse mennesker kan være farlige. Er du farlig Gerth?

Selvrespekt Gerth, har du ingen selvrespekt? Selvværd og selvrespekt.

Fra MESSIAS og HELLIGÅNDEN SELV med Cafe drømme der ville tømme kirkerne for folk til de her YOUTUBE videoklip er sgu immervæk et stykke vej. Jeg sagde jo tidligt at jeg sporede noget mørkt og uhyggeligt i dine tekster og at jeg i den grad har fået ret forbavser mig lidt.

Du har her på trosfrihed virkelig en chance for at tale med mennesker der er lykkedes med en vis almen dannelse og god jordforbindelse - så kunne vi, Arne Tikka Thomas og undertegnede måske lykkes med lidt korrektion og opdragelse af dig det ville være godt. Jan ABC kunne jeg også nævne - når han er ædru og seriøs. Men jeg vil da tro Jan ABC straks blev ædru da han så dig Gerth på videoklippet der. Jørgen Jehovas Vidner er lidt sværere at anbefale da han jo ser sig selv og hele verden gennem Jehovas Vidner briller - hvilket ligesom sætter nogle begrænsninger på hvor troværdig et vidne han kan være på hvad almen dannelse er. At snakke med automater eller robotter gør at man mister tilliden til hvad de siger og hævder, fordi det er grunder sig i personlige livserfaringer
#35250 - 30/03/2022 23:33 Re: Slut for i år [Re: ABC]
Gerth Offline
bor her
Registeret: 27/12/2018
Sted: Odense, Danmark
Hej ABC

Og du er vel ikke engang en cumputernørd...hacker?

Jeg forsøgte engang at fjerne på min kanal det diskrete ord ´profet´ ved den slags informationer, men Youtube forklarede, at den tilhører for altid kun mig som en særlig rettighed og derfor kan ingen andre kopiere dette ord lignende.

Et en dag tredje klip skal handle om Homo Sapiens Sapiens, som drikker sig fuld i alkohol, æder som et svin...svinekød/ad, bruger beskidte tricks for gevinsten for sex-magt og penge, ryger giftig tobak og ´hjernevaskes´ desorienteret i trafikken med sin telefon foran hovedet osv.

p.s. Allerede dagen efter mit første klip angreb en internet trold den med noget spansk volapyk, hvilket jeg opfatter som et kompliment.

Redigeret af Gerth (30/03/2022 23:59)
#35251 - 30/03/2022 23:39 Re: Slut for i år [Re: Hanskrist]
Gerth Offline
bor her
Ligesom trosfrihed forummets ´profiler´ siger jeg sandelig: "Hahaahah."
#35254 - 31/03/2022 02:11 Re: Slut for i år [Re: Gerth]
Gerth Offline
bor her
Spejl

Derfor jeg snart forlader jer, fordi i skændes imod hinanden for meget, hvilket ikke er en kamp værd.

Du (det ved Arne-hehe- du undgår min kritik med din kritik) fordømmer (fordomme) ved vurderinger uden empati, fordi du taler ikke med neutrale spørgsmål om ´min´ fortid (byrde), frelsende nutid (befrielse) og fremtidens gave....også om kvinder idag osv!(ligesom psykoterapi). Dog virker det til, at min skæbne forbedres.

Derfor jeg ved ikke om, det her sted gør nar ad eller grin med.
Eks: Du skrev engang, at du med din hidsighed har besvær med kommunikation, men netop Helligånden er ligesom en budbringer (tals´manden´). Brev/fredsduen.

Redigeret af Gerth (31/03/2022 02:21)
Side 3 af 5 < 1 2 3 4 5 >

Seneste indlæg
hjertes og sjæls lykke i ramadanen
af ABC
23/03/2023 23:23
Den skinnende sol på verden
af ABC
23/03/2023 23:00
Kan man blive ven med Gud?
af ABC
23/03/2023 18:02
Tro, håb og kærlighed
af ABC
23/03/2023 16:48
Guddommelige bøger...
af ABC
20/03/2023 17:55
Nyheder fra DR
Oppositionslederen Rahul Gandhi må ikke..
24/03/2023 10:33
Flere børn indlægges med streptokok-in..
24/03/2023 09:58
Erhvervsliv jubler over, at kriseramt lu..
24/03/2023 09:57
Aftale skal få brint til at flyde fra D..
24/03/2023 09:53
Zanka tilbage på landsholdet
24/03/2023 09:18
Nyheder fra Religion.dk