annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Rødhus strand efterår
Hvem er online?
0 registrerede 2339 gæster og 279 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 17 af 36 < 1 2 ... 15 16 17 18 19 ... 35 36 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#35343 - 04/04/2022 15:41 Re: Lad os sætte gang i reformationen... [Re: ]
Jørgen Primdahl
Uregistreret

Ja men Præsterne kan jo også godt høre at det Dogme lyder helt umulig, de vil bare ikke indrømme det.
Top Svar Citer
#35345 - 04/04/2022 17:40 Re: Lad os sætte gang i reformationen... [Re: ]
ABC
Uregistreret

Kære Jørgen

Mon ikke der er noget sandhed i dette...

http://www.religionrevised.com/dogmernes-indbyrdes-bindinger/

Hvad har vi brug for i vores liv...






Your friend forever

Jan
Top Svar Citer
#35349 - 05/04/2022 11:21 Re: Lad os sætte gang i reformationen... [Re: ]
ABC
Uregistreret

Kære Jørgen

Er det hele lidt mere kompliceret...

http://www.religionrevised.com/dogmernes-indbyrdes-bindinger/

Hvad har vi brug for i vores liv...






Your friend forever

Jan
Top Svar Citer
#35358 - 06/04/2022 08:18 Re: Lad os sætte gang i reformationen... [Re: ]
Jørgen Primdahl
Uregistreret

Vi har brug for at der bliver lavet fuldstændig om på hele verdensordningen, at det bliver en Teokratisk ledet regering ledet af Jesus som konge,Hebræerne 1: 8-9 står der Men om Sønnen siger han: “Gud er din trone+ til evig tid, og dit riges scepter er retfærdighedens* scepter. 9 Du har elsket retfærdighed og hadet lovløshed. Derfor har Gud, din Gud, salvet dig+ med glædens olie frem for andre konger. i stedet for alle de uduelige menneskelige styrede regeringer der styre i dag, de har alle sammen spillet fallit sammen med deres hersker Satan Djævelen.

De har alle sammen vist at de ikke evnede at styre uden Gud.
Top Svar Citer
#35359 - 06/04/2022 12:49 Re: Lad os sætte gang i reformationen... [Re: ]
Anonym
Uregistreret

Indsendt af: Jørgen Primdahl
Vi har brug for at der bliver lavet fuldstændig om på hele verdensordningen, at det bliver en Teokratisk ledet regering ledet af Jesus som konge,Hebræerne 1: 8-9 står der Men om Sønnen siger han: “Gud er din trone+ til evig tid, og dit riges scepter er retfærdighedens* scepter. 9 Du har elsket retfærdighed og hadet lovløshed. Derfor har Gud, din Gud, salvet dig+ med glædens olie frem for andre konger. i stedet for alle de uduelige menneskelige styrede regeringer der styre i dag, de har alle sammen spillet fallit sammen med deres hersker Satan Djævelen.

De har alle sammen vist at de ikke evnede at styre uden Gud.
Hvad er glædens olie?
Top Svar Citer
annonce
Side 17 af 36 < 1 2 ... 15 16 17 18 19 ... 35 36 >


Seneste indlæg
Ved du hvorfor?
af somo
27/06/2026 07:57
Bevidsthed - Tro - Kærlighed
af Arne Thomsen
20/06/2026 17:59
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Nyheder fra DR
Brand i ældrebolig i Støvring
27/06/2026 13:19
Massiv kø på Fynske Motorvej efter fle..
27/06/2026 12:40
Iran anklager USA for brud på aftale
27/06/2026 12:15
En person død efter fly styrtede ind i ..
27/06/2026 11:35
Ukraine melder: Ukrainsk energiselskab o..
27/06/2026 11:14
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Lørdag er den varmeste dag i dansk vejr..
27/06/2026 12:08
Varmeste junidag i historien er en reali..
27/06/2026 11:11
Kvinde fløjet til Rigshospitalet efter ..
27/06/2026 11:03
Røde partier vil komme under kraftig be..
27/06/2026 11:00
Festivaler øger fokus på sikkerheden p..
27/06/2026 10:25