The Life of Rudolf Steiner  The life of Rudolf Steiner 
🥰❤️😍
Fantastisk film om Rudolf Steiner - se den og forstå Rudolf Steiner og Hans-Kristian Hindkjær. 
Ja det er også på mange måder mit liv og alt det jeg står for og som jeg sanser perciperer og opfatter virkeligheden verden kosmos på. 
Vi ligner hinanden så meget 
Fx er vi begge dybt fascineret af Paulus 
Og Forstår Inkarnations Begivenheden Guds Kærlighed Kristus ind i verden ved mennesket Jesus på samme måde - som en konkret guddommelig kosmisk forandringsproces og spirituel kraft som vi mennesker er med i og som alt andet værende også er omfattet af. 
Det er et faktum som vi erfarer at være i Kristus og ikke noget vi overhovedet bruger tid at tro på  - men bruger al vores tid at være i - deltage i - Guds Liv og Visdom og Kærlighed i Kristus som Helligånden nådesfyldt og ganske gratis ufortjent skænker os det - så ingen af os har noget at være stolt af i den sammenhæng - gaven er alene Guds Kærlighed Kristus og NådesKraftVærk igennem Ånden. 
Vi sanser og opfatter naturen som værende fyldt med spirituel resonans og kommunikation  - altså levende og åndende spirituel livsenergi og livskraft. 
Vi er begge skeptisk overfor videnskab som abstrakt teoretisk intellektualitet og uden biologisk holistisk indsigt og visdom der omfatter os mennesker i vores kosmiske og naturlige fysiske kropslige biologiske sanselige i verden værens eksistens og totalitet - Helhed og Harmoni og Vækst Udvikling.
Det spirituelle er ikke forskelligt fra naturen og kosmos - det spirituelle er i alt det værende - det naturlige biologiske kropslige og det sjælelige psykiske som bevidstheds livet vores.
Vi er enige i synet på landbrug jordbrug og gartneri - biodynamisk regenerativ landbrug - vi må ikke ødelægge den jord hvorfra vi får vores fødevarer - men jorden skal vi berige og regenerere - genskabe og vedligeholde sundheden i jorden der ikke er dødt men fyldt med mikroorganismer - den jord hvorfra vi dyrker vores fødevarer må vi ikke slå ihjel igennem at anvende gift eller kunstig gødning. Vi skal ikke arbejde imod naturen men forstå og være i en vis harmoni med naturen. Derfra hvor jeg får mine grøntsager skal der være fyldt med insekter og fugle ja selv ukrudt i passende mængder i forhold til grøntsagerne, det må ikke blive for monokultur agtigt.. 
Til sidst hvor er der mange fællestræk mellem Jung og Steiner og undertegnede - men føler mig mest beslægtet med Steiner som jeg også i mine yngre år lignede på en prik - min mor og Rudolf Steiner ligner hinanden som to dråber vand.
Mange Kærlige Hilsner HansKrist