annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15838443
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2395763
Et andet syn 2000962
Åndelig Føde 1588777
Jesu ord 1532846
Galleri
Hønsegården
Hvem er online?
2 registrerede Hanskrist, Arne Thomsen 241 gæster og 84 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 32 af 42 < 1 2 ... 30 31 32 33 34 ... 41 42 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#34943 - 25/02/2022 19:46 Re: tegn og begivenheder / beviser på islam [Re: somo]
ABC
Uregistreret

Hej Somo (fred være med dig)

Fortæl mig om de 124.000 profeter og hvorfor du ikke er født af en jomfru ler blinker halvfuld




Your friend forever

Jan
Top Svar Citer
#34944 - 25/02/2022 20:07 Re: tegn og begivenheder / beviser på islam [Re: somo]
Hanskrist Online   content
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3687
Sted: Nørresundby
Citat:
den, der ønsker andet end islam som religion - aldrig vil det blive accepteret fra ham, og han vil i det hinsidige være blandt taberne.


det er vrøvl - og vil altid være barnlig vrøvl - ikke voksen snak - det hører ingen steder hjemme i en moderne verden

Citat:
Dommedag vil jævnfør Islam komme, når følgende tegn er opfyldt (Last judgement)
1. The Muslim conquest of Jerusalem.
Allahs sendebud (saw) sagde: "Dommedagen vil ikke komme før muslimerne kæmper imod jøderne. Muslimerne vil slå dem ihjel i en sådan grad at jøderne vil gemme sig bag træer og sten, og så vil træer og sten sige: Oh muslim, oh Allahs slave, der er en jøde bag mig, kom og slå ham ihjel, med undtagelse af Garkadtræerne, som er jødernes træer. (sandfærdig kilde jvf. Hadith al-Buchari, Muslim Ahmed Ibn Hanbal). (Det for tiden mest anvendte dommedagscitat blandt flere islamiske bevægelser også i Danmark, heriblandt Hitz ut-Tahrir, Hamas, Islamisk Jihad, Det islamiske Samfund- Kbh., etc.)

2. "Han (Jesus) vil stige ned fra Himlen… Derpå vil han dræbe alle svin og smadre alle kors, ødelægge alle synagoger og kirker og dræbe alle kristne, som ikke tror… Han vil ikke lade en eneste af skriftfolket (de kristne) tilbage, således at der opstår en enhedsreligion, hvilket er islam. På opstandelsens dag vil Han være vidne mod de kristne og være deres anklager…" (Al-Baydawi-profetien).


og dommedags profetierne dersom man tilskriver disse guddommelige gyldighed legitimitet og autoritet viser med al tydelighed at

Islam IKKE er kompatibel med det virkelige liv og afhænger af fantasi, og vilkårlige subjektive oplevelser fra mennesker der er i deres følelsers vold

neurovidenskab ved det er ateistisk primitiv menneskeværk og vrøvl sådan noget snak - der umuligt kan komme fra en hjerne der er i balance og højt differentieret og dannet og står i kontakt med Guds Ånd

Gud er ikke racist og ej heller muslimernes - derfor er disse dommedagsprofetier ateistisk menneskeværk der må ved en fejl være kommet med i jeres bog,, - noget er gået galt

jeg har højere tanker om muslimernes Gud Allah end du har Somo - da du bygger på hvad mennesker har skrevet -


_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#34945 - 25/02/2022 20:23 Re: tegn og begivenheder / beviser på islam [Re: Hanskrist]
ABC
Uregistreret

Jeg elsker dig bare HansKrist heart Der er 2 øller tilbage i kassen og du skal have noget med på vejen ler blinker halvfuld




Your friend forever

Jan
Top Svar Citer
#34952 - 26/02/2022 18:18 Re: tegn og begivenheder / beviser på islam [Re: Hanskrist]
ABC
Uregistreret

Kære HansKrist

Nu skal dine ord jo ikke drukne i en brandert, så...

Indsendt af: Hanskrist
Citat:
den, der ønsker andet end islam som religion - aldrig vil det blive accepteret fra ham, og han vil i det hinsidige være blandt taberne.


det er vrøvl - og vil altid være barnlig vrøvl - ikke voksen snak - det hører ingen steder hjemme i en moderne verden

Citat:
Dommedag vil jævnfør Islam komme, når følgende tegn er opfyldt (Last judgement)
1. The Muslim conquest of Jerusalem.
Allahs sendebud (saw) sagde: "Dommedagen vil ikke komme før muslimerne kæmper imod jøderne. Muslimerne vil slå dem ihjel i en sådan grad at jøderne vil gemme sig bag træer og sten, og så vil træer og sten sige: Oh muslim, oh Allahs slave, der er en jøde bag mig, kom og slå ham ihjel, med undtagelse af Garkadtræerne, som er jødernes træer. (sandfærdig kilde jvf. Hadith al-Buchari, Muslim Ahmed Ibn Hanbal). (Det for tiden mest anvendte dommedagscitat blandt flere islamiske bevægelser også i Danmark, heriblandt Hitz ut-Tahrir, Hamas, Islamisk Jihad, Det islamiske Samfund- Kbh., etc.)

2. "Han (Jesus) vil stige ned fra Himlen… Derpå vil han dræbe alle svin og smadre alle kors, ødelægge alle synagoger og kirker og dræbe alle kristne, som ikke tror… Han vil ikke lade en eneste af skriftfolket (de kristne) tilbage, således at der opstår en enhedsreligion, hvilket er islam. På opstandelsens dag vil Han være vidne mod de kristne og være deres anklager…" (Al-Baydawi-profetien).


og dommedags profetierne dersom man tilskriver disse guddommelige gyldighed legitimitet og autoritet viser med al tydelighed at

Islam IKKE er kompatibel med det virkelige liv og afhænger af fantasi, og vilkårlige subjektive oplevelser fra mennesker der er i deres følelsers vold

neurovidenskab ved det er ateistisk primitiv menneskeværk og vrøvl sådan noget snak - der umuligt kan komme fra en hjerne der er i balance og højt differentieret og dannet og står i kontakt med Guds Ånd

Gud er ikke racist og ej heller muslimernes - derfor er disse dommedagsprofetier ateistisk menneskeværk der må ved en fejl være kommet med i jeres bog,, - noget er gået galt

jeg har højere tanker om muslimernes Gud Allah end du har Somo - da du bygger på hvad mennesker har skrevet -



Fortsat god dag...




Your friend forever

Jan
Top Svar Citer
#34953 - 26/02/2022 18:29 Re: tegn og begivenheder / beviser på islam [Re: ]
somo Offline
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1464
Ikke-muslimer om Profeten Muhammad ﷺ

Annie Besant skrev i ‘The Life and Teachings of Mohammad’:

‘Det er umuligt for nogen, der studerer Arabiens store Profets liv og karakter, og som kender hans lære og livsførelse, at føle andet end ærbødighed over for den mægtige Profet, et af den Ophøjedes store Sendebud. Og selv om jeg i det, jeg fremlægger for jer, vil fortælle mange ting, som mange er bekendt med, så føler jeg selv, når jeg genlæser dem, en ny beundring, en ny ærbødighed over for den store arabiske lærer.’

Dr. Gustav Weil skrev i ’Geschichte der islamischen Völker’:

‘Muhammed var et lysende eksempel for sit folk. Hans karakter var ren og pletfri. Hans hus, hans tøj, hans mad – alt var præget af en sjælden enkelhed. Så fordringsløs var han, at han ikke ønskede at modtage nogen særlige tegn på ærbødighed fra sine venner, ej heller tog han imod nogen tjeneste fra sin slave, som han selv kunne udføre. Han var til rådighed for alle på alle tidspunkter. Han besøgte de syge og følte med alle. Ubegrænset var hans godgørenhed og gavmildhed, ligesom hans interesse for og engagement i samfundets ve og vel.’

Washington Irving sagde:

‘Hans militære triumfer vakte ingen stolthed eller forfængelig æresfølelse, som de ville have gjort, hvis de havde haft et selvisk formål. Da hans magt var på sit højeste, opretholdt han den samme enkle livsførelse og fremtoning som i modgangstider. Han førte sig så langt fra frem som en kongelig person, at det mishagede ham, hvis nogen, når han kom ind i et rum, viste ham nogen usædvanlige tegn på respekt.’

Marquis de Dufferin sagde:

‘Det er den muslimske videnskab, den muslimske kunst og den muslimske litteratur, som Europa kan takke for, at det blev befriet fra den mørke middelalder.’



George Bernard Shaw: ‘Jeg har altid agtet Muhammeds religion højt på grund af dens vidunderlige vitalitet. Det er den eneste religion, der ser ud til at have evnen til at tilpasse sig livets skiftende faser, hvorved den appellerer til alle aldre. Jeg har forudsagt om Muhammeds tro, at den ville blive acceptabel i morgen, eftersom den begynder at være acceptabel for Europa i dag. De gejstlige i middelalderen malede, enten af uvidenhed eller fordomme, muhamedanismen i de mørkeste farver. De havde faktisk lært at hade både mennesket Muhammed og hans religion. For dem var Muhammed en anti-Krist. Jeg har studeret ham, det vidunderlige menneske, og efter min mening er han langtfra en anti-Krist, men må snarere kaldes menneskehedens frelser.’


Vil Allah Tilgive Mig? │ Shaykh Tariq Muhammad Amin



https://www.youtube.com/watch?v=RxROG4PQ1Cg
Top Svar Citer
annonce
Side 32 af 42 < 1 2 ... 30 31 32 33 34 ... 41 42 >


Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Hanskrist
10/05/2024 21:02
Vigtige præciseringer
af somo
09/05/2024 14:19
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Voldsom brand i Rødovre
10/05/2024 21:51
Fiskeriforening på Bornholm endegyldigt..
10/05/2024 21:14
Hollandsk Eurovision-sanger må ikke del..
10/05/2024 20:54
Mindst 50 døde i oversvømmelser i Afgh..
10/05/2024 20:45
Kylian Mbappé forlader PSG til sommer
10/05/2024 20:20
Nyheder fra Religion.dk