Arne:
Jeg har bestemt ikke noget at undskylde her.
Du hævdede at jeg ikke havde skrevet om de spontane suveræne livsytringer
Du/vi konstaterer så at det har jeg som ingen andre gjort igennem årene utallige gange og endda kvitterer du i 2016 med at min tale herom har inspireret dig til at få kigget på fænomenet
Hvorfor bliver du tavs, flygter og stikker halen mellem benene og afbryder al videre debat
Enhvert voksent menneske med samvittighed og selvrespekt ville da udbryde:
Hold da op der tog jeg fejl HansKrist (min hukommelse må have svigtet mig) for ingen har som dig netop skrevet om de spontane suveræne livsytringer utallige gange
Kom nu mand Arne - det var da det mindste du kunne gøre så vi ved fælles anstrengelser kan komme videre i teksten
Og iøvrigt er der et par indlæg her på det seneste der er af usædvanlig høj høj kvalitet og endda er yderst interessante og meget læseværdige og fyldt med øjenåbner og smukke beskrivelser så alle der læser disse har forstået noget om de spontane suveræne livsytringer de ikke forstod før
Der er også meget ny interessant original tænkning som må være en fryd for de nysgerrige intelligente om vi skulle have sådan iblandt os eller ude på sidelinjen
PS:
Arne et godt råd
Drop dine konstante aversioner imod mig
Og nyd mig i stedet for, det ville du få meget mere ud af end din konstante væren i opposition til mig uanset hvad jeg skriver
Nyd dog for pokker hvad manden HansKrist skriver - ikke at det betyder du ikke kan være uenig med ham -
Du ville få meget mere ud af at nyde mine skriverier - måske er de ikke så elendige som du altid vil gøre dem til
Du har ret HansKrist - du gør det faktisk rigtig godt - venlig hilsen Arne
Og det er korrekt at jeg Arne ikke har været fair overfor dig igennem årene