annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15533515
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372112
Et andet syn 1980614
Jesu ord 1518211
Åndelig Føde 1465023
Galleri
Rødhus strand
Hvem er online?
1 registreret Hanskrist 273 gæster og 245 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 4 af 5 < 1 2 3 4 5 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#23397 - 26/06/2017 08:39 Re: glad Eid [Re: somo]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
Att. Somo:

Du, der som en anden lægprædikant sidder her og stemmer dørklokker for den ”skønne etik” i din dogmetros inderste væsen, ska’ ikke undvære et lille indblik i de moralske konsekvenser – godt nok et indlæg i en anden debat, men da din moral jo er svært identisk, får du bare mulighed for at klappe en trosfælle på ryggen, ja læse tilsvarende og uens synspunkter, god fornøjelse: http://www.verdidebatt.no/innlegg/11688987-shame-day-homofilisme-i

mvh
Simon
P.s.: der er skam rig mulighed for også at klappe kristne blindt troende på ryggen, blandt hvem man tit har indtrykket af at NT er forkastet til fordel for GT, hvorfor der altså sku’ være basis for masser af enighed omk. forargelsen over seksuelt frisindede mennesker..;)
Top Svar Citer
#23420 - 29/06/2017 15:36 Re: glad Eid [Re: somo]
Anonym
Uregistreret

Jeg har ikke tal på det antal gange jeg har set Maurice Bucaille ”indkaldt” som bevis på, at Koranen indeholder videnskab. Bucaille blev i sin tid hyret af Saudiarabien for at ”bevise” lige netop dét, og det gjorde han så – og fik en fyrstelig sum penge for ulejligheden. Han døde i øvrigt i 1998, så det er besynderligt, at islam ikke har noget nulevende at byde på.
Bestikkelse har aldrig holdt muslimer tilbage – helt i Muhammads ånd.

Man kan jo undre sig over, at nobelpriser ikke er regnet ned over muslimske ”videnskabsmænd”. Der er jo så meget videnskab i Koranen – såsom at jorden er flad, og at solen går ned i en mudret pøl. For nogle år siden var der også nogle pakistanske ”videnskabsmænd”, der påviste, at kvinders hår udsendte stråler, der gjorde mænd vanvittige.

De af Somo omtalte ”muslimske” videnskabsmænd var for fleres vedkommende tvangskorvertitter, der i deres samtid ofte blev anklaget for kætteri og var i livsfare. Nu er de så blevet pudset af til lejligheden for at vise islams storslåede bidrag til videnskaben.

Her er så til gengæld en helt igennem muslimsk opfindelse: en bombe gemt i en vandmelon!

http://observers.france24.com/en/20170623-photos-new-taliban-tactic-watermelon-bomb
Top Svar Citer
#23440 - 03/07/2017 12:17 Re: glad Eid [Re: Anonym]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
Ja, i forbindelse med dette ønske om med islamisk overtro at udbrede viden, da blir det ikke svært at indrømme disse absolutister på feltfod en vis expertise, særligt når det gælder udbredelse af bombastisk information – og nogen af os tror JV’erne er de rene sataner til at stemme dørklokker!

Hvor ville mange juble hvis verden blev fri for denne iver efter død og ødelæggelse, man finder i kriminalromaner som GT & koranen, noget i stil med en indføring i lutter fortvivlende underkastelse for dogmer og undertrykkelse af kvinder. Næh tak, så hellere høre på kristne der ikke ka’ snakke om andet end deres manglende kærlighed med jesus som eneste løsning, eller orangeklædte byfolks dansen rundt i bjældeklang med smil til ørerne og hjælpsomhed som dagens gode gerning...

Ak ja, hvor har vi dog meget at være tidligere og nuværende politikere taknemlige for, ikke mindst de der fik nedbrudt Europas grænser med en skønsang om globalisering der minder om kristnes jesussange, ej at forglemme de stigende udgifter til en overvågning, der nærmest får DDR’s frihedsgudinde til at se lidt forlegen ud – ak ak, hvor mennesket dog ka’ græde over spildt mælk midt i solskinnet, synes mis i vindueskarmen at tænke…

mvh
Simon
P.s.: Somo interesserer sig jo lige så lidt for videnskab som andre kreationister, for hvem guden skaber de våde drømme – nåja, måske det at bure hustruen inde så ingen andre ka’ lægge et lystent øje på hende, får tanken til at svæve, for ikke at tale om de 72’senstyve jomfrueligheder! ;)


Redigeret af Simon (03/07/2017 12:19)
Top Svar Citer
#25595 - 14/06/2018 10:20 Re: glad Eid [Re: Anonym]
somo Offline
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1441
Mine venner, ikke muslimer

sagde

Tak for den interessante og engagerende information,

Glad Eid dag. Jeg håber jer bruger din eid dag sammen med din familie og venner. Jeg har også haft min egen dag med min familie og venner.

EID MUBARAK ..
Glade dage
J
\
Jeg ønsker dig og din familie glæde af fejringen.
\
Uanset Eid Mubarak er hilsen normen i denne region, Eid Mubarak til alle muslimske brødre.
\
Efter en lang måned med faste, tid til stort måltid.


\
Tag kone ud til en romantisk middag. Pæn
\
Må jeg benytte lejligheden til at ønske alle vores muslimske venner Selamat Hari Raya ....

Glade dage

London Fire: Muslims awake due to Ramadan fast may have saved lives, says ... after a huge blaze engulfed .

https://www.youtube.com/watch?v=gCqIlys_aA4


Eid Morning from Native Deen!


http://www.youtube.com/watch?v=eS1cm2Nlbtc&feature=player_embedded

Takbir Eid-ul Fitr

http://www.youtube.com/watch?v=oArYE4PaXX8&feature=player_embedded
Top Svar Citer
#27489 - 04/06/2019 09:06 Re: glad Eid [Re: Anonym]
somo Offline
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1441
KONVERTERET TIL ISLAM - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=Mu6xqnW_Tl0
Top Svar Citer
annonce
Side 4 af 5 < 1 2 3 4 5 >


Seneste indlæg
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 10:05
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Ramadan-måneden
af ABC
26/03/2024 19:13
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
Efter sygdom: Paven prædiker igen til p..
28/03/2024 13:19
Visitationszone forlænges yderligere ef..
28/03/2024 12:50
Menneskerettighedschef i FN advarer: Sul..
28/03/2024 11:40
11 mennesker dræbt af cyklon på Madaga..
28/03/2024 10:29
Kreml beder populært russisk socialt me..
28/03/2024 10:21
Nyheder fra Religion.dk