Arne: Jeg opfatter, at du mener at have set to af mine skyggesider:
Om det er skyggesider ved jeg ikke – det er op til dig – umiddelbart kan de 2 punkter jo bruges positivt i hverdagslivet eller krisesituationer, men jeg har påpeget 4 punkter
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
1. "Jeg kan lægge ud med, at årsagen til at jeg skriver som jeg gør, er fordi du tillader det."Hvad kalder man det, når det opleves, at du vil bestemme … ??? ... din venlighed og rummelighed –
som jeg oplever ægte - er inden for nogle grænser.
Dette -
grænserne - oplever jeg også ved, når du svarer mine anonyme indlæg, hvor du lader som om, du ikke ved, det er mig – så er tonen anderledes skarp og straffende – men dog kunstig.
Men ja, måske jeg vil kalde dig manipulerende – samt at gøre forskel på bekendt og fremmed.
2. "
Jeg har altid oplevet, at irritationen var kunstig for at dække over glæden ved at gi´igen."Her er der tale om
din irritation
Hvorfor du gir´igen ved jeg ikke – måske der er en drillepind i dig, men at pakke det ind i irritation og korte nedladende bemærkninger grundet oplevet uretfærdig tale mod din person opfatter jeg på kanten til ondskab.
3. "Så er der jo din "skiften spor" - når du ikke vil besvare spørgsmål - så det i stedet bliver til small talk fremfor debat – derfor vil jeg betegne dig som styrende"4. "Du ændre også gerne din tilgang – taktik - for at få din vilje/ønske opfyldt – så jeg vil også betegne dig som beregnende." Taktikken er ikke i forhold til et emne som du skrev, men til mig.
Dog hygger du dig vist også ved, at twiste det vi taler om så fokus flytter sig.
Hvor meget mere jeg skal skrive, ved jeg ikke - det skal jeg lige tænke over
Hvorfor kender du i øvrigt ikke dine skyggesider i en alder af 85 år?
¨¨¨¨