| 
| 

| 2 
registrerede Hanskrist
,(1   usynlig), 
183 
gæster og
201 
søgemaskiner online. |  
| 
	Key:
	Admin,
	Global Mod,
	Mod
 | 
 |    | 
| 
| 
| #20804 - 02/06/2016 18:55  Re: ”Den fuldkomne helhed”
[Re: Anonym] |  
| 
|     veteran
 | Registeret:  16/04/2008 Indlæg: 5621
 Sted:  Sydsjælland
 |  |  
| 
Hej Anonym.
 At Simon tildigter mig utroligt meget, som bestemt ikke er mig - for nu at sige det så pænt som muligt
  - det er der vist kun meget få, som ikke har opdaget. 
 Dét, der pirrer min nysgerrighed, er: Hvad er det, der motiverer ham?

Hvorfor er det mon så uudholdeligt for Simon, at der eksisterer andet og mere end "den sunde snusfornuft"?

M.v.h. Arne
   |  
| Top |  Svar  Citer |  |  |  
| 
| 
| #20806 - 03/06/2016 07:01  Re: ”Den fuldkomne helhed”
[Re: Arne Thomsen] |  
| 
|   veteran
 | Registeret:  04/04/2008 Indlæg: 3512
 |  |  
| 
Godmorgen hr. lægprædikant.
 Præcisionsniveauet hos dig er ikke-eksisterende, stor volumen fra megafonen men ingen detaljerigdom. Du er en kristen nissemand der får sine vrangforestillinger om henholdsvis biologi, fysik, kognition m.m. bekræftet i boblefænomenet vi kalder for kreationisme.

I samme boble, som vi da godt ka betragte som en ”åndelig helhed”, sad du jo og bejaede dig selv med stråmænd på religion.dk. Og når du også dér blev afbrudt i en omgang selvtilfreds trosonani med kritiske spørgsmål til boblens virkelighedsrum, ja så himlede du i samme offerrolle som nu. Heller ikke dengang var der grænser for hvad du, sandhedsvidnet, måtte finde sig i fra de frygtelige ateister – der naturligvis måtte anse dig for ufattelig spændende; ja man må vel nærmest sige, at ateister er sådan en slags skabs-troende der ligefrem har brug for en lægprædikant som dig, for som du jo sir: ateisme også en tro! ;)

Ja du er sgu en køn nissemand, er du, ikke mindst når du skruer op for ”intuitionen” og gir den i rollen som forbilledet på korset..;)

mvh
 Simon
 P.s.: Fik du så beskrevet verdens sande tilstand for journalisterne på Illustreret Videnskab, eller de afbrød dig måske også midt i trosonanien?
 Husk ikke mindst for verdens skyld at drikke noget vand, for hvad du end tror, vil vi altså ikke mangle vores lægprædikant ;)

Redigeret af Simon (03/06/2016 07:06)
 |  
| Top |  Svar  Citer |  |  |  annonce 

|   |