annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15684581
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2381967
Et andet syn 1991582
Åndelig Føde 1524493
Jesu ord 1523346
Galleri
Tålmodighed belønnes.
Hvem er online?
3 registrerede Hanskrist, Arne Thomsen ,(1 usynlig), 187 gæster og 180 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 2 af 4 < 1 2 3 4 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#18623 - 11/10/2014 22:48 Re: De store problemer interesserer slet ikke . [Re: Arne Thomsen]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark

Jeg er skam ikke anonym, Arne. Både Admin og mange andre debattører ved, hvad jeg hedder og hvor jeg bor og hvad min stilling er, men de prøver ikke som du at misbruge oplysninger om andre mennesker til at opfordre til chikane af dem.

Alle de eksperter, som du refererer til på Gyldendals leksikon er skam også anonyme, da de kun skriver under et synonym. Men for os, der kender flere af dem, er deres baggrund ikke ukendt, selv om de ikke redegør for den under deres "egen side", som Gyldendal henviser til.

Dit omfattende ukendskab til den akademiske verden får mig til at tvivle på din påståede dyrlægetitel. Det fremgår da heller ikke af Landbohøjskolens forskning, eller af dyrlægernes faglige organer,at du skulle have bidraget til forskningen "i al beskedenhed", som du udtrykker det. Det fremgår heller ikke af dine egne talrige indlæg, så måske er det bare tomt pral.

Din altid tålmodige dansklærer Ole Bjørn :o).

P.S. Du er velkommen til igen at betale din sagfører for at fortælle dig, at du er helt galt på den i spørgsmålet om injurier. ler



Top Svar Citer
#18626 - 11/10/2014 23:21 Re: De store problemer interesserer slet ikke . [Re: ole bjørn]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7200
Sted: Sydsjælland
Ole skriver:
Citat:
Jeg er skam ikke anonym, Arne. Både Admin og mange andre debattører ved, hvad jeg hedder og hvor jeg bor og hvad min stilling er -
men her er det alt sammen en total hemmelighed! bange

Ole skriver også:
Citat:
Dit omfattende ukendskab til den akademiske verden får mig til at tvivle på din påståede dyrlægetitel. Det fremgår da heller ikke af Landbohøjskolens forskning, eller af dyrlægernes faglige organer,at du skulle have bidraget til forskningen "i al beskedenhed", som du udtrykker det. Det fremgår heller ikke af dine egne talrige indlæg, så måske er det bare tomt pral.
Her kan jeg lette Oles "bekymringer" ved bl.a. at henvise til bogen: DEN DANSKE DYRLÆGESTAND, Syvende Udgave, København 1984, A/S Carl Fr. Mortensen Veterinærmedicinsk bog- og instrumenthandel, ISBN 87 871 51 472, side 680 og 681 blinker
(Jeg har før set den bog stå på bibliotekerne, men ved ikke, om den stadig er der)

Arne smiler
Top Svar Citer
#18628 - 12/10/2014 00:08 Re: De store problemer interesserer slet ikke . [Re: Arne Thomsen]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark

Jeg bekymrer mig skam ikke om dig, Arne. Jeg påpeger blot inkonsekvensen i, at det du beskylder mig for, har du selv gjort dig skyldig i.

Men til forskel fra dig, så har jeg redegjort for en del af min forskning gennem mine indlæg, så det er ingen hemmelighed, mens du selv ikke har bidraget med nogen faglig ekspertise her på debatten. For dig er det åbenbart kun et spørgsmål om at kritisere andres indstilling til livet, hvor det for mig handler om at bidrage med en alsidig viden, som folk kan bruge som udgangspunkt for at tænke selv.

At du så ikke bruger mine oplysninger til at tænke selv, kan jeg jo ikke gøre for. Det skyldes jo din negative indstilling til andre mennesker.

Mvh

Din altid tålmodige dansklærer Ole Bjørn :o)

P.S. Du har stadig ikke fortalt, hvad din forskning gik ud på, og hvilke resultater den havde.



Top Svar Citer
#18629 - 12/10/2014 07:06 Re: De store problemer interesserer slet ikke . [Re: ole bjørn]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7200
Sted: Sydsjælland
Fortæl, hvem du er, Ole, hvilken uddannelse du har, og din stilling, så skal jeg gerne fortælle dig, hvad jeg har lavet som dyrlæge.

Der er ingen rimelighed i, at du kræver en masse oplysninger om mig (som næppe interesserer ret mange), mens du selv sidder og "putter dig" blinker

Arne smiler
Top Svar Citer
#18631 - 12/10/2014 08:00 Re: De store problemer interesserer slet ikke . [Re: Arne Thomsen]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark

Du viser igen, Arne, at du ikke forstår almindeligt dansk. Jeg kræver skam ingen oplysninger om dig, for hvad du har lavet tidligere og foretager dig i dag, er mig inderligt ligegyldigt. Jeg dømmer mennesker ud fra den viden og de holdninger, de præsenterer for andre, og sådan ønsker jeg selv at blive bedømt. Derfor undlader jeg bevidst at bruge nogen af mine titler, for jeg ønsker ikke, at andre skal påvirkes af autoritetstro, men lære at læse og tænke selvstændigt. Det er jo forudsætningen for en vellykket kommunikation.

Jeg finder det virkelig komisk, at du udfolder så store anstrengelser for at finde ud af, hvem jeg er og hvad andre måske mener om mig, i stedet for at forholde dig objektivt til, hvad jeg skriver. Det er jo ikke titlerne men de videnskabelige opdagelser, der har bragt verden fremad. smiler

Prøv at læse Paul Feuerabend's "Against method". Den burde give dig en klar forståelse for, hvilken videnskabelig tradition, jeg bekender mig til. ler

Mvh

Din altid tålmodige dansklærer Ole Bjørn :o)


Top Svar Citer
annonce
Side 2 af 4 < 1 2 3 4 >


Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
24/04/2024 19:40
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Kom op på bjerget...
af ABC
23/04/2024 13:13
Tanker - idéer - visioner.
af Hanskrist
23/04/2024 11:55
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Senatsudvalg skal undersøge Novos prise..
24/04/2024 22:04
USA har i hemmelighed sendt langtrækken..
24/04/2024 21:08
Seks fly fra København aflyses på grun..
24/04/2024 20:56
SF: Smidt ud af forhandlinger om handica..
24/04/2024 20:43
Spaniens premierminister overvejer sin f..
24/04/2024 20:06
Nyheder fra Religion.dk