please please please
stop dog for fanden med at skrive den samme dosis ævl dag efter dag simon, please please
du må være voksen nok til selvkritisk at indse du ikke overhovedet er i nærheden af at drøfte hvad der er til debat, hvad sagen drejer sig om,
du skider, pisser og ornanerer blot ud over det hele som eksemplerne her viser tydeligt:
- Dine meninger anvendes bare til illustration af det egentlig indholdsløse, og hvorfor ikke fremvise eksempler på det meningsløse, nu netop dine ”kreationer” ligger lige for og ka’ vises frem som var der tale om en pekingeser på en rød silkepude?
For du ér jo reelt meningsløs Arne
Hvor er det tåbeligt og ja meningsløst at skulle se dig blot være her for at demonstrere endnu engang dit behov for at gøre grin med andre. Se RM, se RM, se som jeg kan, er jeg ikke en stor dreng, jeg står og pisser på arne. Gud hvor er du infantil at høre på simon.
glæde dig og føle, ja føle-føle-føle, for er følelser trods alt ikke hvad debat handler om, for dig Arne?
nej det er det for dig simon og sådan har det altid været og da du sprang ud som hvem du i bund og grund var, i mellemrummet, så var det
føle-føle-føle, for er følelser trods alt ikke hvad debat handler omja hele tiden skulle vi høre om hvad du synes godt om, som hvad du svælger i af poetisk sentimentalitet fra morgen til aften, chok at du er så feminiseret og helt uden struktur og tænkning og evne for begrebsafklaring, alt er opnået via hvad du føler for, hovedet har godt nok aldrig fået nogen chance i dit liv,
hold da kæft hvor er du sølle simon
det blev bare for meget, endnu engang at se din utålmodighed og disrespekt, hvor du slet ikke gider være seriøs, men blot har brug for at få fyret det samme meningsløse følelsesbetonede vrøvl afsted i en hulens fart.
Kunne du ikke holde din bøtte, hvis emnet og debatten i en tråd ikke har din interesse, og så måske koncentrere dig om RM og jeres mellemrum??????
Hvorfor skal vi konfronteres med den samme svada fra dig af hver dag, hvor du tydeligvis slet ikke har din andagt ved hvad du skriver, slet ikke ofre emnet, trådens debat, nogen opmærksomhed, men hvor du bare får afløb for din trang til at latterliggøre og ringeagte en anden debattør ud over enhver anstændighedens grænse. Det fører jo ingen vegne hen at du bare lirrer den samme meningsløse svada af hver dag, uden at det overhovedet optar dig hvad sagen drejer sig om, det eneste der betyder noget, er at du får gjort grin med og ringeagtet en anden debattør. Nøj hvor du får afløb, du store kineser du får afløb når du trykker dig ind på trosfrihed.
Tror du RM synes du er stor stor dreng, SÅ STOR DRENG, når du gør sådan noget?????????????
hvad foregår der i hovedet på dig simon?
ihvertfald må du være dybt dybt frustreret, og ja tak, det skal gå ud over os andre,
føj hvor er du tarvelig og simpel dum, og jeg har aldrig kunne forbinde dig med et voksent menneske, det er helt umuligt for mig at opfatte dig som voksen,,,
du har godt nok nogle gevaldige problemer oppe i roen at slås med mand,, nøj du mangler succes i dit liv, ellers ville du aldrig te dig så infantilt personligt ondskabsfuldt som du gør på debatterne, først religions og så nu her trosfrihed,
du er intet mindre end pinligt i dine evige personforfølgelser,
men vi skal nok ikke ta dig for mere end hvad du er, et dybt frustreret menneske, der mangler succes i dit liv, lidt faglig medgang og succes
hvis du var bare lidt tilfreds ville du simpelthen ikke opføre dig som du gør, det er ikke et voksent menneske værdigt, så det må skyldes nogle gevaldige frustrationer i dit liv
kunne du få afløb et andet sted måske
stadig mig en gåde at ingen tør undsige dig og bjørn i jeres debatterrorisme
okay jeg tror det eneste vi andre kan gøre, er som jeg skrev:
vi skal nok ikke ta dig for mere end hvad du er, et dybt frustreret menneske, der mangler succes i dit liv, lidt faglig medgang og succes, hvorfor du har et stærkt følelsesmæssigt 'afløbsbehov' for at latterliggøre, og groft ringeagte, andre mennesker
håber du nyder det, så der ihvertfald er nogen der får noget ud af det du gør
men gud hvor er det trættende at se på år efter år, denne din debatadfærd
om jeg fatter alle I andre, at ingen af jer tør handle moralsk og tør undsige simon og ja bjørn, eller bare i det hele taget tør ytre jer om de moralske problemer vi er havnet i her på trosfrihed såvidt den debatadfærd der er under al kritik