annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15540585
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372635
Et andet syn 1981099
Jesu ord 1518507
Åndelig Føde 1466783
Galleri
Kærlighed
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 508 gæster og 262 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 5 af 6 < 1 2 3 4 5 6 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#17129 - 28/04/2014 12:51 Re: Derfor er jeg ateist. [Re: ole bjørn]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Citat:
Selv er jeg kommunikationsforsker, og har i en halv snes år forsket i hvorledes folk udtrykker sig på de sociale medier


et citat af Ole Bjørn himself.

Utallige gange har du fortalt os at du har personlig omgang med verdens førende forskere.

Dernæst har vi fået at vide flere gange at du har 3 Internet domæner bestående af,sørme også verdens førende forskere (indenfor hvad, jeg troede det var kommunikationsforskere som dig selv yeah )

det må du meget undskylde at jeg der tog fejl


nu er det ikke mig der har brug for psykiatrisk hjælp bamsefar, og jeg tar ej heller imod råd fra en som dig Ole Bjørn, dig af alle mennesker der ikke formår at omgås andre mennesker på en bare nogenlunde anstændig måde

som du også er intrigant og manipulerende dine omgivelser her på trosfrihed (gad vide om dette ikke også gælder udenfor trosfrihed)

du sætter folk op imod hinanden, du bruger charme og du manipulerer med hvad der er op og ned i en sag, forsøger at overtale folk til at æde alle de rævekager du konstant bager,

og jorden brænder nu under dig mere end nogensinde, fordi du har afsløret dit sande jeg, lige siden du er kommet tilbage på trosfrihed, du har ondt i sinde, som også din trådstarter i Kan trosfrihed forbedres, mener jeg det var, med al tydelighed viser

du er gennemskuet og du gør dag for dag dig selv mere og mere til grin, ja du er din egen værste fjende, dette er tydeligt for enhver,

det er tragisk med dig bamsefar og jeg har lidt ondt af dig, men vi kan jo også anskue det hele som en komedie, os der ikke er i dine sko som i dit hjerte og din hjernens troldebesatte hvælv,

og sådan gør vi det med dig, for vi kan ikke længere ta dig seriøs, du har mistet enhver troværdighed ved din adfærd her på trosfrihed (og vel nok andre steder også), så lad os dog more os, se det komiske i din tilbagevenden til trosfriheds stunt yeah




så rejser du til indien og møder urreligionernes urreligion

så rejser du i apostlernes fodspor (mener jeg det var) i tyrkiet og møder urkristendommens urkristendom

og nu forventer jeg at du vender tilbage fra demens tågerne og påstår du har mødt samtlige er det 5000 guder og at du fortæller os at de var falske allesammen (hold da kæft du bevæger dig på et højt plan bamsefar) yeah

dernæst forventer jeg mig at du vender tilbage fra de døde, og påstår du har mødt den eneste sande GUD, og at det var dig selv som du aldrig lærte at kende mens tid var


du er næsten et alt alt for let offer at more sig over:

yeah yeah

fordi du er så fyldt med bullshit
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#17130 - 28/04/2014 14:20 Re: Derfor er jeg ateist. [Re: Hanskrist]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark

Du har åbenbart store forventninger til, at folk tror på dit vrøvl og dit praleri. Det gør de ikke Hans brøleabe, uanset hvor højt og hvor længe du brøler.

Ingen af de forskere fra ind- og udland, som jeg har kontakt med, praler af at være verdens førende, og det har jeg da heller ikke skrevet nogen steder.

Du har derimod pralet af, at du var på vej til at blive Europas førende teolog, og det er vi mange, der har grinet godt og længe af. Realiteten er jo, at du er en sølle nordjysk kontanthjælpsmodtager uden nogen uddannelse, og med et utroligt storhedsvanvid.

Man bliver ikke klogere på religion ved at rende rundt i skovene nord for Limfjorden. Det gør man ved at rejse ud og møde andre kulturer og mennesker på deres hjemmebane, men jeg har da fuld forståelse for, at det vil kommunen ikke ofre på dig. Men den burde tilbyde dig psykiatrisk hjælp, for det har den faktisk pligt til efter loven.

Dit øvrige vrøvl er det vist overflødigt at kommentere. Det vil jeg overlade til læserne selv at tage stilling til. smiler

:o)

Top Svar Citer
#17131 - 28/04/2014 17:18 Re: Derfor er jeg ateist. [Re: ole bjørn]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Citat:
Ingen af de forskere fra ind- og udland, som jeg har kontakt med, praler af at være verdens førende, og det har jeg da heller ikke skrevet nogen steder.
Bjørn citat slut.


Lyder skønt hvis du har tænkt dig at stoppe med alt dette bullshit fra dig af vi har skullet høre på,

at du så stopper med en lodret løgn: "og det har jeg da heller ikke skrevet nogen steder", skal være dig tilgivet, bare du stopper, for gud da i himlen hvor har du været utåleligt at høre på til tider med dit pral og lyv

hilsen HansKrist

du vansker hænder, sig når du er færdig med det, og stop nu før de helt går i opløsning mand


dit tilbagetog har altid været noget af det mest ynkelige at overvære, men der har vi heldigvis stadig dine indlæg sort på hvidt, så på den måde kan du heldigvis ikke løbe fra alle dine ugerninger
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#17132 - 28/04/2014 18:59 Re: Derfor er jeg ateist. [Re: Hanskrist]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Praleri er udelukkende dit varemærke, Hansetrold, for jeg har ikke skrevet nogen steder at verdens førende forskere er på mine domæner. Jeg kender jo hver enkelt af de, som skriver på mine domæner, og kender både til deres forskning, og hvilken betydning den har. Det er blot endnu en af dine sædvanlige troldeløgne.

Når man derimod søger i debatten på dit teologiske praleri, så kommer f.eks. dette op:
Citat:
Afsluttende Hansi indskud:

Du Hansi, tilhører jo som en anden Kevin Magnussen, teologiens formel 1, hvor du uden tvivl vil kunne vinde vm.
Ihvertfald er du det største talent på den teologiske stjernehimmel set i mange år her i Danmark. Ganske uovertruffen.
_____
Se sådan argumenterer man uden brug af løgne, hvis man er en seriøs debattør. Men det har du aldrig været, Hans brøleabe. Du er kun en indholdsløs pralerøv som sviner alle til. Beviset på dit praleri ser vi her.

:o)

Top Svar Citer
#17133 - 28/04/2014 23:04 Re: Derfor er jeg ateist. [Re: ole bjørn]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
yeah ja det er anskuelsesundervisning der vil noget,

alle kan forstå hvad jeg skriver, at det er humor, og at jeg er i fandens godt humør og rigtig meget tilfreds med det mit seriøse lange grundige gennemarbejdede indlæg jeg lige har skrevet, hvorfor jeg skrev afslutningsvis som jeg gjorde

Jeg slutter mit lange serisøe indlæg ovenikøbet i kursiv skrift som følger her:

Afsluttende Hansi indskud:

Du Hansi, tilhører jo som en anden Kevin Magnussen, teologiens formel 1, hvor du uden tvivl vil kunne vinde vm.
Ihvertfald er du det største talent på den teologiske stjernehimmel set i mange år her i Danmark. Ganske uovertruffen.


og forstår folk ikke dette, da skal de ikke bevæge sig ud i den store verden men blive hjemme ved mor og far



modsat dig, du forsøger at føre folk bag lyset, at bluffe folk, ja dit ligner løgn og er ihvertfald bevidst forsøg på at manipulerer os læsere, os andre debattører (for ellers kunne du jo bare oplyse os om hvor meget sandt der er i at du er kommunikationsforsker (hvilke multinationale selskaber det er der har haft dig ansat som hvad du har publiceret, skrevet af artikler) og at du har domæner der ikke bare er trodefri men også med verdens førende forsker og at du ligeledes 'skyper' med dem om natten, som du har fortalt os det så ofte). Det ville da ikke være svært at nævne bare et par af disse verdens førende forsker du omgås så privat, hvorfor har du aldrig givet os bare et par navne og fortalt noget om deres interessante arbejde og forskning????


men sådan er du hele vejen igennem, groft manipulerende os andre debattører som du aldrig har regnet for noget, hvilket du aldrig har været bleg for at give udtryk for,


du er altid igang med at udvise din store foragt og ringeagt andre personer, rædselsfuldt at være vidner til igennem så mange år nu (og utroligt du ikke stopper denne OS IMOD DEM tabersag som du er ophavsmand til),, og det værste i den sammenhæng er at du så ovenikøbet manipulerer med os ved at vælge nogle få tilfældige at charme dig ind hos, så du dermed kan sætte os debattører op imod hinanden (hvad ingen af os ønsker, at blive brugt af dig på den måde, ej heller dine gidsler, for gud hvor må det være forfærdeligt at blive taget som gidsel i forbindelse dit ondskabsfulde OS IMOD DEM personforfølgende intimiderende dagsorden. Tænk at være i loyalitets forlegenhed og dilemma i forhold til dig, fordi du render og slikker folk i hovede og røv, laver lobby arbejde, ja gør alt for at så splid mellem os debattører, blot for at du som et stort barn (mand der aldrig følelsesmæssigt er blevet voksen) vil ha din OS IMOD DEM (troldene) psykose vanvid af intimiderende personforfølgelser igennem.


Vi kunne jo håbe på at Ove er Ove Gade og at han ikke lader sig skræmme af den OS IMOD DEM (troldene) intimiderende personforfølgende debatadfærd der dominerer og ødelægger trosfrihed i øjeblikket. Han vil være manden der i den grad vil formå at sætte dig engang for alle på plads bamse, så vi kan jo håbe. For os har du sgu ingen respekt for, der skal andre mennesker til for at du udviser respekt, og det er netop det forhold ved dig jeg ikke bryder mig om, at du er så fyldt med disrespekt og ringeagt for visse af os debattører, dem du definerer meget tilfældigt som værende trolde.


hilsen HansKrist.


Nu har jeg min ølkage i ovnen:

850 g mel

850 g mørk farin

2½ tsk natron

2 spsk kanel

1 spsk stødt ingefær

1 spsk stødt nellike

1 tsk stødt muskat

2 flaske sød mørk hvidtøl


Det hele røres sammen og kommes i en bradepande (på bagepapir). Bages ved 175 grader i ca 50 minutter i forvarmet ovn.


Du skulle prøve at bage ølkage bamse, frem for alle dine rævekager!!!!
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
annonce
Side 5 af 6 < 1 2 3 4 5 6 >


Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
29/03/2024 08:41
Ramadan-måneden
af ABC
29/03/2024 08:40
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
'Oppenheimer' har haft forsinket premier..
29/03/2024 12:30
Storebæltsbroen er lukket i retning mod..
29/03/2024 12:13
Rumænien efterforsker dronelignende fra..
29/03/2024 10:53
Israel reagerer på ICJ's ordre om nødh..
29/03/2024 10:23
Problemer giver op til 40 minutters læn..
29/03/2024 09:53
Nyheder fra Religion.dk