annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Et kig ud af vinduet i Rødhus
Hvem er online?
3 registrerede Hanskrist, Arne Thomsen ,(1 usynlig), 24 gæster og 124 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 14 af 14 < 1 2 ... 12 13 14
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#18575 - 04/10/2014 22:28 Re: hvad de dog skriver [Re: Hanskrist]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Sted: Nørresundby
Hanskrist: ihvertfald er jeg træt af at skulle konfronteres med denne din stil hver gang jeg går på trosfrihed. Ja jeg mener ikke at du er så fantastisk som du selv tror, at du kan intimidere, latterliggøre og ringeagte alle andre, fordi du selv er så meget bedre
[x] Hanskrist: men du laver stort set ikke andet og ja det er jo vand på bjørns mølle om at der findes mindre værdige debattører på stedet der ødelægger trosfrihed (nemlig troldene (troll) arne hanskrist og thomas fx)
[x] Hanskrist: hvornår ophør denne konstante latterliggørelse og ringeagt visse andre debattører? Hvornår skal det igen blive til debat og ikke længere denne personhetz krig, konstante intimidering visse andre debattører
[x] Hanskrist: folk vender sig andre steder hen, fordi vi ikke debatterer sagligt og fornuftigt og respektfuld med hinanden
[x] Hanskrist: andre steder på internettet bliver man udelukket eller censureret hvis man ikke følger visse debat etiske regler
[x] Hanskrist: dog det der undrer mig mest er at du og bjørn kan få opbakning til denne jeres under al kritik debat stil. Tænk at ingen tør undsige jer i forbindelse denne jeres debatstil. Dette ville være at vise jer respekt, at man undsagde jer i den sammenhæng
[x] Hanskrist: denne afhængighed og besættelse af det mest nederdrægtige pis i kog daglige kick, vil blive svært at komme fri af. At fodre den 450 millioner år gl hjerne, frem for at turde vælge fornuften, ACC og forhjernen, kun 15 millioner år gl
[x] Hanskrist: nu har jeg lige surfet og orienteret mig lidt i Angst - Tro - Håb - Kærlighed tråden, og ja nøjagtig det simon og bjørn konstant her gør overfor arne, det er defineret som troll virksomhed
[x] Hanskrist: blandt andet, frem for at debattere med modparten og forholde sig til hvad han skriver (og forsøge at forstå ham på ærlig vis) så provokeres voldsomt ved at skyde ham en masse usandheder i skoene
[x] Hanskrist: ligeledes et eksempel på troll virksomhed er når bjørn propagandistisk lyver om min person, som at jeg er religiøs fantast, at jeg er modstander af videnskab etc etc og hvad han ellers kan finde på, frem for at debattere ud fra hvad jeg skriver
[x] Hanskrist: hvis man lytter til simon og bjørn er der ingen der vil kunne danne sig en bare nogenlunde korrekt billede af hvad arne eller undertegnede står for, og netop provokerende at sætte andre mennesker i et så forkert lys er troll virksomhed
[x] Hanskrist: konstant at skulle finde sig i denne smædekampagne visse andre debattører er ud over at være troll virksomhed også i længden trættende at høre på
[x] Hanskrist: det gådefulde er stadig at de to får opbakning og at ingen tør gå ind og undsige dem i det de her gør, ødelægger trosfrihed med denne deres dagsorden
[x] Hanskrist: hver gang jeg holder en pause fra trosfrihed og vender tilbage, så er det i håbet om at disse personforfølgelser konsante intimidering, ringeagtelse og latterliggørelse andre må være ophørt og at nu er dette at debattere respektfuld og sagligt det vigtigs
Arne Thomsen: Hanskrist, jeg tror godt, du kan opgive at håbe. De to fundamentalistiske rationalister kræver deres synspunkters diktatur - og de bli'r vildt aggressive, når dette ikke respekteres blinker
Simon: Pjat med dig Arne, du skal bare vænne dig til selv at forklare dine meninger, da du ikke kan overskrive ansvaret for dem på andre mennesker - og det betyder jo, at dine trosbekendelser ikke rækker sig argumentation ;)
Simon: Det er skam ikke os der er aggressive, men dig der er pylret ud i det overfølsomme - du afkræves bare at forklare dig, og det har du utroligt svært ved, men må nok vænne dig til at guden ikke gør det for dig ;)
Simon: Så den dér med at kaste om sig med meninger og krav om respekt for dem, det duer ikke på debatter - hvor i alverden du så har fået den tossede idé fra ;)
Michael: Hej Simon. Det var godt, at jeg lige skovlede bag om HK's infernalske vrøvl og læste hvad, du har skrevet
Michael: Jeg ved ikke hvor jeg var havnet hvis jeg havde nøjes med HK's fortolkning af det ved jeg ikke hvor jeg var havnet
Michael: stortchock:o
Michael: Det var et godt og sobert indlæg og en vanskelig ting at sige på en pæn måde. smiler
Michael: Jeg ville lade Arne få tid til at synke ned.
Michael: Hej Arne. Hvordan synes du om den måde Ole Bjørn udtrykker sig på, når han skriver til dig?
Michael: Kunne han sige det samme på en mere venlig måde?
[x] Hanskrist: nå nu begynder jeg at forstå michaels besynderlige opførsel, han ser sig selv som mægler i den der OS IMOD DEM (troldene) evindelige, ja konstante, personhetz af intimideringer, latterliggørelse og ringeagtelse andre
[x] Hanskrist: arne skal udtale sig om hvad han føler ved konstant at blive intimideret, ringeagtet latterliggjort som udsat for smædekampagne
[x] Hanskrist: jeg vil hellere vende den om, hvordan har du mich og RM det med jer selv, når I begge højlydt har tilsluttet jer simon og bjørns debatstil
[x] Hanskrist: i stedet for at spørge hvad arne føler ved at blive konstant intimideret og udsat for smædekampagne etc etc, så vil jeg hellere vende spørgsmålet imod din mich og RM's samvittighed, hvordan har I det med at bakke op om simons og bjørn måde at debattere på
[x] Hanskrist: nå men det sidste indlæg af simon 02/10/2014 02:12 i tråden 'Hold op med at mærke efter i dig selv' er rimelig seriøs og meget på linie med hvad jeg også siger (og så må man jo opfinde en konflikt, for ellers kan man åbenbart ikke debattere)
[x] Hanskrist: dog er jeg mere positivt stemt overfor det at kunne mærke sig selv, og endda træne heri, også gerne hos terapeuter bag nedrullede gardiner fx)
[x] Hanskrist: det første der sker når man formår at mærke sig selv, er rent faktisk at ens centrerede socialitet begynder at røre på sig, dette dybe vertikale medfødte arkaiske (fylogenetiske såvel som ontogenetiske) lag hvor vi er forbundne hinanden
[x] Hanskrist: ligeledes har et utal af sygdomme, der koster samfundet dyrt på en lang række parameter men ikke mindst er værst for den syge, sin rod i at folk ikke kan mærke sig selv følelses -mæssigt og derfor ikke formår at sige fra overfor kræfter i samfundet der
[x] Hanskrist: splitter personligheden
[x] Hanskrist: at bliver følelses mæssigt integreret med sig selv og i forholdet til andre er altafgørende for den psykiske såvel som den fysiske sundhed
[x] Hanskrist: jeg gider ikke være unuanceret dumsmart og påstå og bandlyse med tidsånden enhver form for følelsesmæssig som kropbevidstheds relateren og arbejden med sig selv
[x] Hanskrist: og det paradoksale er at det gør os engageret i vore omgivelser, fordi det vi finder eller opnår er både en iboende vilje og lyst til at være aktiv deltagende og engageret i omgivelserne
[x] Hanskrist: vi kan formulere det som så: det der bor derinde retter os imod det og dem derude
[x] Hanskrist: således er det ikke så farligt som folk gør det til. Men det er selvfølgelig farligt for main stream, og samfundets herske behov for at gøre mennesket til et nummer eller brik i deres maskineri
[x] Hanskrist: fx var det meget hvad der fulgte med i kølvandet på psykoanalysen der skræmte nazisterne og som de slog hårdt ned på
[x] Hanskrist: fx ville mennesker der er i kontakt med deres lunger og følelser, aldrig godkende luftforurening, den fra omgivelserne eller den de påføre sig selv, fx gennem rygning
[x] Hanskrist: industrialiseringen og forureningen herfra ville have mødt en meget større modstand om disse generationer af mennesker havde haft en solid god kontakt til deres følelser (især lungerne er sædet herfor)
[x] Hanskrist: men vi havde på det tidspunkt generationer af skizoide mennesketyper, der selvfølgelig ikke opdager at forurening er skadeligt, da de ingen kontakt har til deres følelser, det sanselige følelsesmæssige
[x] Hanskrist: disse generationer af skizoide mennesketyper var simpelthen ikke kropbevidste, de havde en meget ringe kontakt til deres fysiske sanselige følelsesmæssige i verden væren
[x] Hanskrist: at vende sig imod biologien er meget mere end at finde libido sexuelle drifter, det er også at finde resonans eller synergi i forhold til naturen og naturlighed
[x] Hanskrist: og ja her er Albert Schweitzer værd at mindes, i sin ærefrygt for livet etik
[x] Hanskrist: kontakten til det fysiske sanselige biologiske følelsesmæssige skal vi ha genopbygget og i den sammenhæng må mennesket vende sig imod sig selv som et fysisk biologisk sanselig følelsesmæssig væsen. Altså lære ikke skizoidt at fraspalte hovedet hjertet
[x] Hanskrist: stoppe med at mentalisere og fornuftigegøre, rationalisere alting
[x] Hanskrist: så skal vi ha en "nej -hat" på der virker og sparker røv, da skal vi om noget ha en følelsesmæssig god og solid kontakt til os selv og hinanden

Hanskrist: simon kan hvis han vil, at dømme efter hans indlæg; 02/10/2014 02:12, så hvorfor ikke fremme denne meget mere konstruktive måde at være debat aktiv her på trosfrihed???
[x] Hanskrist: hvis vi så også kan få bjørnen til at opgive sin højt italesatte OS IMOD DEM (troldene) smædekampagne af intimideringer, belyvninger, ringeagt og latterliggørelse visse andre, så var vi nået langt
[x] Hanskrist: nå men den måde vi behandler andre afspejler vores egen mangel på selvrespekt, såvel som vores umodne theory of mind struktur
[x] Hanskrist: skal ACC og forhjernen vinde over amygdala primitiv OS IMOD DEM paranoia, så må der en aktiv moralsk etisk indsats til fra vores side, imod disse iboende primitive tilbøjeligheder som vi kan blive afhængige af som værende det eneste der kan få os op af st
[x] Hanskrist: stolen, sætte vores pis i kog, som værende det eneste der kan igangsætte at vi får taget hul på dagen. Dette er trist at det for nogle mennesker er det eneste der kan vække dem til dåd, ophidse dem, vågne dem, er sådanne primitive aktiviteter
[x] Hanskrist: jeg føler mig død (uden mening og rettethed), og først når jeg har fået nogle mennesker intimideret, føler jeg mig vågen. Det så vi skræk eksempler på i tyskland i 30 -erne.
[x] Hanskrist: denne firkantede sort hvid fremstilling af tingene

Michael: De kan jo muntre sig med at diskutere disse ligegyldigheder. Ja, de kan jo udvide deres "selvforståelse" med at sætte sig ind i stjernetegnene. Så kan man rigtig føle sig interessant.

Michael: Men du og Arne kan jo i jeres alternativ univers starte diskussionen, så kan vi andre jo se om vi finder den interessant.
Michael: Men på dansk, tak. Ikke dit sædvanlige kaudervælsk.
Arne Thomsen: Tak for din (selvbestaltede) invitation Mchael, men beklager: Afvist smiler
Arne Thomsen: Hanskrist, det ku' jo så bli'e "Troldene" overfor "Pauseklovnene" - men hvorfor overhovedet ofre dem opmærsomhed? blinker
[x] Hanskrist: du michael skriver; "Jeg har set udsendelsen, også den i Aftenshowet. Det interesserer mig ikke, hvis jeg må have lov til at have det sådan." citat slut
[x] Hanskrist: okay, selvfølgelig må du have lov til at have det sådan. Men jeg mener dog især for dig, det ville være godt at gå ind i fx en sådan debat, da det ville lære dig at bruge sproget korrekt og i overensstemmelse med de offentlige diskurser vi har sammen
[x] Hanskrist: og der er ikke spor alternativ univers over det. At være beskæftiget med psykologiske spørgsmål i forbindelse coaching og selvudvikling har intet at gøre med et alternativt univers syn at gøre
[x] Hanskrist: du har ret arne, det gælder om at holde skruen i vandet (for vores vedkommende). Har vi noget på hjertet som vi endda bruger efter bedste evne hovedet til at formulere og beskrive, så skal vi ikke lade os slå ud af kurs af alle de personlige intimideringe
[x] Hanskrist: du har ikke ladet dig forstyrre, begrænse og hæmme af den der trolde hekseforfølgelse der pågår, og jeg har også bevaret min koncentration, men der er dog nogle af de få vi er, der ikke længere deltager frit og aktivt i debatten her
[x] Hanskrist: fx skal vi ikke gå langt tilbage i tiden, hvor både michael og RM deltog frit i debatten i forhold til både dig og mig, men den der ondsindede OS IMOD DEM troldene dagsorden har ødelagt det forhold
[x] Hanskrist: nå men go aften arne, resten af min dag står på mine 21 km løb (løber 21 km alle ugens dage i denne uge) og så super liga fodbold, Hobro der tager imod FCM og ja så vild med dans på tv 2 iaften.
Michael: Tak for afvisningen, Arne. Jeg skal undgå at gå guderne i bedene og kæmpe forgæves.
Michael: Og dig, HK. Jeg vil såmænd gerne både samtale og diskutere. Bare ikke lige med dig.
Michael: Ding, Dong, dynamolygte. blinker
Arne Thomsen: Michael, du skriver til mig: "Jeg skal undgå at gå guderne i bedene -". Hvad er det for guder? blinker
[x] Hanskrist: mich skriver: ""Og dig, HK. Jeg vil såmænd gerne både samtale og diskutere. Bare ikke lige med dig."" citat slut
[x] Hanskrist: ja det er netop din store svaghed og begrænsning som debattør, at du ikke magter at argumentere vel for din sag. Du magter ikke samtalen såvel som at debattere, blot påstår du konstant en lang række forhold (fx om HansKrist; og evangeliernes Jesus; om tæn
[x] Hanskrist: tænkning, hvad tænkning er, etc etc) uden at du overhovedet argumenterer for din sag. Nøjagtig denne din måde at gribe tingene an på som Kræn-p påpegede var en forkert fremgangsmåde fra din side.
[x] Hanskrist: grunden til at jeg husker dette så godt, er fordi Kræn-p ved flere lejligheder var nysgerrig interesseret tredie part i dine frontal angreb på mig HansKrist, hvor du overhovedet ikke argumenterede for din sag, begrundede dine synspunkter.
[x] Hanskrist: debat er jo at drøfte det substantielle i en problemstilling, lidt begrebsanalyse, så begge parter er klar over, hvad er det vi drøfter? Dernæst når begge parter har sig dette for øje, så kan man komme med sine forskellige perspektiver på disse spørgsmål
[x] Hanskrist: i tråden 'Hold op med at mærke efter i dig selv' er det ret vel defineret hvad det er der står til debat. Dette bider simon i sit første indlæg ganske fornuftig på, åbenbart har han forstået det. Men pludselig skifter han spor, afsporer debatten, fordi nu
[x] Hanskrist: skal undertegnede intimideres, hvilket jo er en del af simon DNA debat adfærd. Pludselig kan han ikke forholde sig til emnet (sjovt nok at han kunne dette i sit første indlæg)
[x] Hanskrist: Det er mig en gåde at folk ikke kan holde fast i emnet, det substantielle, de spørgsmål og problemstillinger, vi drøfter med hinanden. Hvorfor ikke hele tiden have dette stående meget klart for sig. Derved ville vi undgå alle disse personforfølgende intim
[x] Hanskrist: men for nogle er heksejagten, den der OS IMOD DEM (troldene) der pr automatik skal jages rundt i manegen åbenbart det der styrer visse debattører her på stedet
[x] Hanskrist: disse personer burde virkelig stille sig selv et ganske simpel spørgsmål som; hvad er det jeg er optændt af, hvilken ild, brænder i mig, når jeg sætter mig til tastaturet?
[x] Hanskrist: får jeg afløb for noget, for frustrationer i mit privat liv? Gir det mig et kick at intimidere andre, er dette sjovere end at udvise oprigtig interesse for de emner der her på siden kommer op til debat
[x] Hanskrist: ser jeg mig selv som denne sides messias, frelser, mig der skal fortælle alt og alle hvordan verden ser ud og da især hvor på en skala fra 1 - 10 at troldene befinder sig, såvidt intelligens; som hvor interessante de er som mennesker og personer
[x] Hanskrist: ingen tvivl om at simon og bjørn er gået i messias selvsving. Højt italesat bliver hvordan trosfrihed skal reddes og frelses fra arne, hanskrist og thomas (og michael i begyndelsen også), da de nævnte ødelægger det her på siden
[x] Hanskrist: hele denne ballade kunne vi ha undgået hvis vi havde bevaret fokus på sober debat, hvor vi selvkritisk og via samvittigheds fuld selvjustits, af alle vore kræfter havde forsøgt at undgå personlige intimideringer hinanden
[x] Hanskrist: Schopenhauer siger at man ikke kan ændre menneskers karakter som adfærd. Hvor meget han insisterede og argumenterede for sin påstand, da jeg læste ham igår, fik mig til at tænke på simon og bjørn.
[x] Hanskrist: for min egen præmis for denne debat etiske dagsorden, er at det virkelig er muligt at vi kan ændre på vores indbyrdes forhold, hvor vi kommer de konstante personlige intimideringer til livs og vi vender os imod debat og dialog, samtale, med respekt for hi
[x] Hanskrist: men det kræver en overvindelse (450 millioner år gamle neurontypers dominas, skal kobles fra i en helt bevidst indset moralsk etisk sporskifte, til fordel for 15 millioner år gamle neurontyper, og deres muligheder, der koder for noget helt nyt og bedre
[x] Hanskrist: ACC og forhjernen (homo sapiens hjernen) skal tilgodeses og vælges i et etisk moralsk meget bevidst valg og opgør med sig selv, og sine primitive iboende tilbøjeligheder (synden i os)
[x] Hanskrist: de fleste hjerneforskere mener at religion netop er den nye hjernens brud med den gamle, uden at noget af den gamle hjernes dyder fortrænges, men bliver integreret i den nye etisk moralske fornuftighed
[x] Hanskrist: den nye etiske moralske intentionalitet, må ikke betyde et tab i vitalitet, livskraft og virkelyst
[x] Hanskrist: det er ca 30 år siden at jeg påpegede at næsten alle Paulus ikoner er afbildet med et markant tydelig forhjerne åndsorgan, chakra kraft og ånds udstrålings essens punkt
[x] Hanskrist: og med de seneste års hjerneforskning er der ingen der kan være i tvivl om at det er ACC og forhjernen der er afbildet
[x] Hanskrist: spørgsmålet er om der knytter sig tænkning og sproglighed til dette punkt, og det gør der, både ifølge Paulus og den nyeste hjerneforskning, såvel som alle paulus kender, Schweitzer og Tillich fx
[x] Hanskrist: altså vi står overfor at fornuft og ekstatisk fornuft ikke kan, eller ikke skal, leve uden hinanden
[x] Hanskrist: alt hvad der skal kunne gøre sig gældende som en Magt i os (Kristus som den magt i verden der helbreder via kærlighed, ved at forene det adskilte) må ytre sig på ekstatisk vis som affekt og lidenskab. Den blotte fornuft er afmægtig overfor det virkelige
[x] Hanskrist: sjæleliv, hvor det stedser er følelser der kæmper indbyrdes.
[x] Hanskrist: indenfor psykiatri og hjerneforskning i moderne tid finder vi også at ekstatisk fornuft er helt essentiel for vores livsduelighed
[x] Hanskrist: depression taler sit tydelige sprog
[x] Hanskrist: hvorfor hedder det ekstatisk fornuft, jo fordi vores entusiastiske ekstatiske begejstrings magt struktur der kan besætte os mennesker, ikke må gå udenom fornuften, være foruden fornuften. Vi ser hvor galt det kan gå i forbindelse politiske revolutioner;
[x] Hanskrist: nazismen og idag IS.
[x] Hanskrist: forholdet kendes også på individ plan, fra en lang række af de skizoide og hysteriske problemstillinger
[x] Hanskrist: hvor fornuften bliver sprængt af en lang række affekter der overløber personens jeg

Hanskrist: intet mindre end imponerende interdisciplinær tæft du har HansKrist (antropologisk psykologi; psykoanalyse; neuro psykologi og psykiatri; eksistentialistisk psykologi etc etc); såvel som tværvidenskabelig interessant nytænkning af psykologi; teologi, filo
[x] Hanskrist: filosofi; biologi og evolutionsbiologi; neuro videnskab, som sociologi samfunds og politisk forståelse
[x] Hanskrist: yeah rockon smadrpc bank åhh hvor jeg forstår der er mange der hader mig og min person (hader er måske for stærkt et udtryk, men så; ikke bryder sig om mig og min person, som hvad jeg skriver, skræmmer dem)
[x] Hanskrist: det skræmmende er at enten vrøvler jeg fra ende til anden, eller også er der her virkelig noget originalt nytænkning at tage stilling til, et yderst interessant perspektiv på virkeligheden
[x] Hanskrist: visse ret store væsentlige områder af virkeligheden, især da dem der er oppe i tiden, som også tidsånden er beskæftiget medc
[x] Hanskrist: go weekend og nyd nu mit skriv, uanset hvad I mener om min person, såvel som hvad jeg skriver. Så se at få noget godt ud af det! og ha en go weekend, nu står den her på 50 km cykling og 21 km løb

Hanskrist: thomas om HansKrist: "En løber, en skribent, en gejst af rang!! Sikke en stamina!!"

[x] Hanskrist: Fl Vang: Du er et troens kraftværk, hvis lige jeg aldrig har været udsat for før, og sandsynligvis aldrig bliver det igen.
[x] Hanskrist: Oscar om HansKrist: til tider findes der ved åbenhed over for ordvulkanen et interessant syn. Men sådan helt ligetil, det er han sgu ikke.
[x] Hanskrist: RoseMarie om HansKrist: Hurra for en levendegjort kristendom for mennesker ... levende og døde Jeg elsker dine brandtaler Det buldrer og brager som ilden i et bål
[x] Hanskrist: selvfølgelig vil simon ind til marv og ben være ramt af Kain Abel ursynden, på grund af hans sygelige misundelse min gode pen
Simon: Ih nej hønsemand, du skal bare læse de bøger du omtaler indholdet af, længere er den ikke - en det synes du måske er for meget forlangt?;)
Simon: Er de allerede blevet godt trætte af samme vås på religionsdebatten, ku' man med rette spørge ;)
[x] Hanskrist: nej igen igen, det var en artikel jeg tog udgangspunkt i, og citerede fra
[x] Hanskrist: det er overhovedet ikke bogen jeg refererer til et eneste øjeblik
[x] Hanskrist: jeg nævner endda eksplicit at vi ikke med alene udgangspunkt i de udtalelser vi har fra Brinkmann i artiklen, kan tillade os at komme med en kritik af Brinkmann og eventuelle blinde punkter i hans dannelse og uddannelse som psykolog
[x] Hanskrist: dertil kræver selvfølgelig at bogen bliver læst som jeg nævner det
[x] Hanskrist: men du er et Kain Abel sygt menneske simon, og det eneste der bor i dig, og som nu hvor du har ondt i livet, fuldstændig har taget magten fra dig, er at få andre mennesker intimideret
[x] Hanskrist: få nu styr på dit stress, din mani (det har stået på nu i et par måneder), at du har så ondt i livet for tiden, behøver du sgu da ikke afreagerer for her på trosfrihed, styr dog dig selv mand
[x] Hanskrist: du er noget af det mest ynkelige menneske jeg har mødt
[x] Hanskrist: siden 2003 har du ikke været beskæftiget med andet end at bræge op om hvad du mener om visse andre personer (dette er jo debat sider, komplet irrelevant, din syge subjektive meninger om andre mennesker)
[x] Hanskrist: hvornår når du et mætningspunkt? vi andre har for længst fået nok af denne meget uheldige infantile enerverende trættekære side ved din personlighed
[x] Hanskrist: du er overhovedet ikke i besiddelse af nogen fornuftig voksen kontrol over dine handlinger, du er en afhængig misbruger på en lang række punkter her i livet. Hvilket fylder dig med selvhad og mangel på selvrespekt, som du blot afreagerer ved at hælde ud i
[x] Hanskrist: hovedet på andre
[x] Hanskrist: og du får ikke din selvrespekt tilbage før end du gør dig fri af dine afhængigheder og misbrug (fx trangen til i et væk at intimidere visse andre debattører)
[x] Hanskrist: var dette din eneste afhængighed, havde du nok fået bugt hermed, men der er andre i dit liv, som knækker din selvagtelse og selvrespekt
Side 14 af 14 < 1 2 ... 12 13 14

Seneste indlæg
Troens frihed
af Hanskrist
22/06/2025 14:04
Misforståelsen
af somo
21/06/2025 06:04
Hvad sker der i disse dage?
af somo
02/06/2025 08:12
Religioner globalt set
af Arne Thomsen
22/05/2025 19:22
Lys
af Hanskrist
18/04/2025 04:14
Nyheder fra DR
Seks læger fanget i kontrol - skal beta..
22/06/2025 15:23
Lars Løkke om amerikansk angreb i Iran:..
22/06/2025 13:36
Israelsk militær henter tre døde gidsl..
22/06/2025 13:32
Dansk satellit sendes i rummet for at ov..
22/06/2025 12:11
18-årig sparket ned på skinnerne på N..
22/06/2025 11:10
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Medie: Irans parlament godkender lukning..
22/06/2025 13:09
Lektor: Iransk atomprogram kan leve vide..
22/06/2025 12:41
USA brugte 14 bunker buster-bomber i ang..
22/06/2025 12:32
Belarusisk oppositionsprofil: Trump kan ..
22/06/2025 12:05
Ukraine hævder at kontrollere Kursk-omr..
22/06/2025 11:24