annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15540585
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372635
Et andet syn 1981099
Jesu ord 1518507
Åndelig Føde 1466783
Galleri
at rejse er at leve
Hvem er online?
0 registrerede 458 gæster og 143 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.

Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Hvem gemmer sig bag HansKrist

vigtigere end hvad der gemmer sig bag verdens væren blinker må være hvad der gemmer sig bag ham HansKrist og hvad ham HansKrist disker op med og skriver her på trosfrihed

en stakkels mand på 60 år

der dog har et liv

og indimellem også et godt liv

sorg, især kærestesorg, har jeg ikke formået at undgå, og her har jeg nok betalt en lidt stor pris (men hvilken pris har ikke også mine kærester betalt ved at de turde binde an med mig). Men hvor har kærligheden dog været givende her på det sidste.

Nå men 60 år er jo ingen alder og jeg glæder mig til de næste 60 år her på jorden

mange kærlige hilsner HansKrist

PS:

lidt om billederne

mig blandt havtorn som jeg høster i rigelige mængder og har i fryseren at tage af (ca 20 kg rengjorte her). Det med tungen er det et forsøg på at se lidt fræk ud Hansi? Eller hvad har du gang i der???

mig i min havkajak ude på Limfjorden i regnvejr, bemærk den russiske coaster eller skib i baggrunden.

og mig ved min elskede nordjyske riviera, gerne Rødhus som på billedet, eller Blokhus og Løkken er der jeg tager til og kropper med Vesterhavet,,, jeg elsker strandlivet,, at lege og løbe på langs med stranden, og at svømme, jeg er lidt af en vandhund

siddende med min faster til en fest hvor vi bare hyggede os eller morede os

og så er der sidste skud på stammen min fars oldebarn Anton (som min far også hedder Anton, så han er opkaldt efter min far),, og oldebarnet Anton ham påstår familien ligner mig Hans-Kristian så meget. Og det er korrekt at ham og mig vi svinger fantastisk sammen.

Engang jeg legede med ham som knapt 4 år gammel dreng, trak han mit hoved tæt ind til sig så vore pander var sammen og vi stirrede hinanden intenst i øjnene og han sagde: "du er ikke nogen monster, du er min ven". Lige der vandt drengen mit hjerte.

Og manden bag Anton og mig er min arbejdsgiver gennem mange år, entreprenør og minkfarmer mmm, og ham og jeg vi har igennem 10 år renset vandløbene (å løb og bække) i Videbæk Kommune.

Det er ikke et lige kønt syn hvad der gemmer sig bag HansKrist (vil til min fordel siger at disse billeder er taget i en periode hvor livet virkelig var hård ved mig). Håber jeg kan komme til at se noget mere glad og harmonisk ud i fremtiden. Men altså billederne er taget i en priode, nemlig her det sidste års tid, hvor jeg har haft ikke så lidt at kæmpe med, slås med.

Det har slidt på manden er jeg ikke i tvivl om, men at have reddet den værste storm af og være ude på den anden side vel i behold (selv om jeg lige der blev lidt gammel på kort tid) er nu skønt for mig at kunne konstatere.

Er det noget du ønsker vi skal spørge ind til, siden du gør sig meget ud af at påpege hvor svær en periode det har været???? Nej det ser jeg ingen grund til.

Meget vigtig i en svær periode er forsat at turde face sig selv (turde se sig selv i øjnene) og face andre, være sammen med andre ansigt til ansigt. Pyhha det er lettere sagt end gjort, for mest af alt har man jo lyst til at gemme sig og gå i sort.

Nå men der er noget barnligt over ham HansKrist og jeg må nu aflægge dette det barnlige og se at vokse fra nogle af de værste umodne træk der tilsyneladende bliver ved og ved med at hænge ved mig og min personlighed. Så nu vil jeg slippe den mand som jeg lige har smidt 5 portræt billeder af her i Galleriet.
Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
29/03/2024 08:41
Ramadan-måneden
af ABC
29/03/2024 08:40
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Israel reagerer på ICJ's ordre om nødh..
29/03/2024 10:23
Problemer giver op til 40 minutters læn..
29/03/2024 09:53
Endnu en busulykke i Tyskland - 21 perso..
29/03/2024 09:27
Støtteforening til overvægtige: 'Børn..
29/03/2024 09:05
Grønland har inviteret dansk sundhedsmi..
29/03/2024 09:04
Nyheder fra Religion.dk