annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15782875
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2392200
Et andet syn 1998506
Åndelig Føde 1556692
Jesu ord 1530005
Galleri
Efter en tur i Vesterhavet
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 195 gæster og 299 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: psykofarmaka

http://politiken.dk/forbrugogliv/sundhedogmotion/s...kiske-sygdomme/

Citat:
"medicinen gør mere skade end gavn. Psykoterapi og motion bør afløse brugen af psykofarmaka, foreslår overlægen, der mener, at depressionspiller er »narkotika på recept«. Citat fra link'et


det nærmeste jeg er kommet psykofarmaka i mit liv er en smertestillende pille (pinex) for år tilbage, men jeg har alle dage været indædt modstander af psykofarmaka, og de erfaringer jeg har gennem livet med folk jeg har kendt der har fået psykofarmaka, taler ikke til medicinens fordel. Selv om lortet virker så ville jeg hellere stå overfor en ikke "dopet"/medicineret autentisk person og menneske, ja hvor mister mennesker dog ofte deres personlighed når de tar psykofarmaka

er der andre der har set/iagttaget denne uheldige bivirkning/virkning, ja virkning, for måske det slet ikke er en bivirkning

Citat:
Lykkepiller har mange bivirkninger. De fjerner både toppen og bunden af følelseslivet, hvilket ifølge nogle patienter er som at leve i en følelsesmæssig osteklokke.

Patienterne bliver mere ligegyldige over for konsekvenserne af deres handlinger, mister empati over for andre


de to sidste citater beskriver præcist hvad jeg har registreret, de er fra følgende artikel

http://politiken.dk/debat/kroniken/ECE2174657/psykiatri-paa-afveje/

idag, i vor tidsånd, er det nærmest blevet en religion at tro på psykofarmaka og dets gavnlige effekt uanset hvad. "Folk" hidser sig op over Götzshe og forsvarer psykofarmaka som var det deres hellige gud og tro
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
04/05/2024 23:14
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
Hilsner
af Tikka
03/05/2024 09:21
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
Tesla sagsøger Tesla
04/05/2024 23:58
Kirkeministeren: 'Vi kan hylde popstjern..
04/05/2024 22:36
Uvejr bremser USA's byggeri af mole ud f..
04/05/2024 22:09
Korrespondent efter lokalvalg: Labour ka..
04/05/2024 21:47
Tusindvis af israelere i ny protest mod ..
04/05/2024 21:21
Nyheder fra Religion.dk