annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
Rødhus strand efterår
Hvem er online?
0 registrerede 516 gæster og 39 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: Et andet syn

"Jah, piv du bare lidt mer, du er også så sød når du bliver piv kærlig - men den slags er uden betydning..."

- Det er ikke mig, der piver, men dig. Du kan tydeligvis ikke slippe ærgelsen over, at du måtte forlade stedet, fordi redaktionen ikke ville acceptere din tilgang til debatten (og jeg var ikke del af redaktionen, så Simons forsøg på at lægge sorteper over på mig, holder ikke) smiler

...men nu står den på dit cv, Simon blinker , og så må du tage den derfra.

"Men nu du sådan savner religion dk."

- Så er vi tilbage dertil, hvor du tillægger dine meddebattører følelser, meninger og tro... lol

"du er jo så fyldt med kærlighed"

- Så er vi vist endnu engang tilbage dertil, hvor du tillægger dine meddebattører alt muligt blinker

"være dig behjælpelig med et par kreationistiske tanketåger på området. Hov!"

- Ja hov! - Så er vi vist igen tilbage dertil, hvor du tillægger dine meddebattører alt muligt mellem himmel og jord ler

...som du dog kan...!

"Nu tænker jeg selvfølgelig mere fornuftigt end du"

- Åh, som du dog kæmper, stakkels mand... du kan jo ikke engang holde debatten på sporet, men har nu ævlet om mig i dagevis.

"trods henvisninger fra mig til 2-3 databaser med rigtige videnskabelige artikler"

- Og dog kunne du ikke finde én eneste artikel, der understøttede dine påstande om den sammenhæng mellem hjerne og bevidsthed, som du påstod var fakta.

"Ja, jeg ved godt du elsker os alle sammen, næsten lige så meget som du elsker dig selv"

- Og jeg ved godt, at der er en eller flere, der har ramt et særdeles ømt punkt i dig, dit lille kræ - for som du dog kan ævle i ét væk om dem, der ikke er enige med dig i dine påstande om livet (og om dem selv).

...forhold dig nu til hvad der er skrevet på dit cv - din udsmidning fra en offentlig debatportal af kristelid dagblads - og kom så over det. Få det bearbejdet. At lægge det over på alle mulige andre nytter dig altså ikke i længden. Din frustration aftager tydeligvis ikke af det ler

" "du er ligeså desillusioneret som på Kristelig Dagblads debatportal, osv.osv.". "

- Og når du ikke kan citere en korrekt, hvordan skal man så kunne forvente, at du kan deltage i en fornuftig debat. Du har meget at lære.

engel
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
140 millioner kroner skal pumpe liv i d..
29/04/2024 09:06
Ørsted frasælger fransk energiforretni..
29/04/2024 09:03
I dag flager busserne for kongefamiliens..
29/04/2024 08:58
Cordsen: Mulig løsning på vej i højsp..
29/04/2024 08:13
Støjberg og Vanopslagh på vej til fors..
29/04/2024 08:09
Nyheder fra Religion.dk