annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
Når andre stjæler fokus....
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 518 gæster og 54 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Simon
Emne: Re: Et andet syn

"du er ligeså desillusioneret som på Kristelig Dagblads debatportal, osv.osv.".

- Jah, piv du bare lidt mer, du er også så sød når du bliver piv kærlig - men den slags er uden betydning...

Men nu du sådan savner religion dk. og ligefrem kalder den en debat, hvilket den jo faktisk engang var, dvs. før nogen reducerede den til en opslagstavle for trosbekendelser, da ku’ du jo sådan set overtage Ipso’s gamle "filosofiske referencebibliotek", kald det gerne dit "guddommelige kosmologiske referencebibliotek" – skulle tankekraften pludselig slå helt fra, du er jo så fyldt med kærlighed, da er jeg næsten sikker på du her på debatten kan finde mindst én der vil være dig behjælpelig med et par kreationistiske tanketåger på området. Hov! samtidig kunne du jo lave en lille lounge på din nye "arbejdsstation", hvor alle dine "bevidstheder efter døden" rigtig kom til fri udfoldelse – trods henvisninger fra mig til 2-3 databaser med rigtige videnskabelige artikler, gik jo ikke så godt med at finde videnskabelig dokumentation for din tro om bevidsthed efter døden var indtrådt, så det var måske en idé? Det er dén slags vi betragter som (endda fantasifulde) påstande. Men altså, dér kan du så samle hele pibetøjet af dokumentarudsendelser fra BBC m.m. og frit kalde dem alle...'videnskaben om livet efter døden'...voila, hva' ka' du dog mere forvente af interesse omkring din person fra mig? ;)

Nu tænker jeg selvfølgelig mere fornuftigt end du, men kom ikke her og sig jeg ikke støtter op om din ret til blind famlen rundt i hele registret af god, gammel religiøs overnaturlig tro. Som du ser, er jeg endda leveringsdygtige med et par udmærkede forslag til hvordan du behændigst fralægger dig sidste rest af sund fornuft - Don Amora ;)

mvh
Simon

P.s.: Ja, jeg ved godt du elsker os alle sammen, næsten lige så meget som du elsker dig selv – mons tro du havde elsket nogle af os ihjel, hvis du kunne? Men det er da rart at høre du ikke samtidig er mopset - "kærlig mopset" havde næsten været en ubærlig kombination, ja den ville ta’ prisen!

Forøvrigt får du selvfølgelig ikke svar på ALLE tosserier, men det er jo ikke ensbetydende med jeg ikke læser eller registrerer dine fantasier, kun, at du i interessen og snakken om dig selv, gentager dig selv lidt for jævnligt! Men du kan jo være en heldiggris og få en kommentar en anden god gang – forudsat altså, du ikke pludselig registrerer dig som "Personligt mopset, kærlig & troende"...;)


Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Fare for, at stilladset ved Børsen kan ..
28/04/2024 21:48
Biden og Netanyahu har talt sammen
28/04/2024 20:46
Nødhjælpsorganisation genoptager arbej..
28/04/2024 18:53
Prins Harry markerer tiåret for Invictu..
28/04/2024 18:32
Brøndby snubler i guldkampen, men undg..
28/04/2024 18:21
Nyheder fra Religion.dk