annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
Forsøg
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 518 gæster og 62 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: Et andet syn

"Folk der havde et hoved de brugte, vidste udmærket hvem der havde ondt i maven, og ved det sikkert også her - og det var kun dig."

- Beklager Simon, du er ligeså desillusioneret som på Kristelig Dagblads debatportal. Selvfølgelig skal der flere klager til end fra én person - og du fik dem, i overtal smiler Du troede, at jeg var flere personer, og det fremkaldte både latter... og tårer blinker

"Forøvrigt har vi der debatterede på religion.dk, længe før du kom til og fik ondt, haft mange diskussioner om moralen, hvor debatten såmænd bare udviklede sig til noget ikke svært forskellig fra Giraffen, og det var synd."

- Giraffen?? Øh, hvad mener du? Du fik ondt, Simon. Nej værre, du mistede fatningen i en grad, så du angreb alle omkring dig. Nogle fik at vide, at de var mig, og andre - der var ateister - fik at vide, at de var troende, der følte alt muligt ler

...nå ja, det er samme ynkelige debat-manøvrer, du stadig fyrer af ;)

"Det betyder bare, at du slet ikke er i stand til at debattere kritiske anskuelser vedr. mystikeres absurde verdensbilleder og selvsyn af vores fælles verden og natur, ja universet i øvrigt"

- Du ynder at tale om mig (i alle dine indlæg). Simon, beklager, du er mig ikke interessant. Hold dig hellere til emnet. Du er blevet stillet kritiske spørgsmål angående din begrebsmanipulation i diskussionen med Arne. Tag du at forholde dig til den engel

"a propos det ikke at kunne tåle kritik."

- Der er forskel på løgne og kritik. Du excellerer i førstnævnte. Men du er vist ikke helt klar over det smiler

"Herregud, det var jo samme form for gris’ du præsenterede os for på religion.dk...bassemand."

- ler Alle dine pynteord viser kun en del om dig selv og din mangel på debatteknik ;)

"Tydeligvis slog kritikken dybe rødder i dig og gror med uformindsket styrke"

- Uf, det må have gjort ondt på dig, Simon, sådan at få sparket. Og når du stilles kritiske spørgsmål angående din begrebsmanipulation, så skal snakken falde på mig. Beklager, Simon, du er mig ikke særlig interessant - hold dig lige på måtten, du blinker

"Men ærlig talt, ville det ikke være lettere at du gjorde en intelligent indsats og fik lidt styr på alt det føleri dér"

- Gab, denne bemærkning får alle med på vejen, når de ikke vil acceptere Simons absurde påstande om universet og dem selv.

- Se nu at komme til hægterne, knægt

Kærlig hilsen
engel
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Fare for, at stilladset ved Børsen kan ..
28/04/2024 21:48
Biden og Netanyahu har talt sammen
28/04/2024 20:46
Nødhjælpsorganisation genoptager arbej..
28/04/2024 18:53
Prins Harry markerer tiåret for Invictu..
28/04/2024 18:32
Brøndby snubler i guldkampen, men undg..
28/04/2024 18:21
Nyheder fra Religion.dk