annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15705811
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383757
Et andet syn 1992990
Åndelig Føde 1529753
Jesu ord 1524685
Galleri
treram på vej i luften over  Mississippi 1952, uheld i Mexico
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 468 gæster og 35 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Åndelighed

Hej Treram.

Tak for dine tanker.

Jo, jeg har det godt, kom ind på sygehuset torsdag morgen den 26/2, blev opereret samme formiddag - og sendt hjem allerede søndag den 1/3.

Jeg havde mange smerter inden operationen - og er nu nede på ca. det samme niveau.

Det ka' man leve med, har jeg opdaget, og som Thomas siger: Smerter er en del af tilværelsen.

Og de behøver ikke at stå i vejen for oplevelsen af skønhed og lykke, kan jeg bevidne.

Jeg har en ret høj sandsynlighed for, at mit nyopererede højre hofteled bli'r lige så godt i løbet af nogle få måneder, som mit venstre, der blev opereret på samme måde for godt 4 år siden - og det er ikke til at forstå, at en ledskål af plastic og et ledhoved af titanium overhovedet ikke føles fremmed, men som en naturlig og velfungerende del af mig.

Udsigten til en så gunstig skæbne får mig ind imellem på grådens rand af lykkefølelse - ikke mindst når jeg ser alternativet: Kronisk krøbling.

Lige nu klarer jeg mig med kun én krykke, har styr på den daglige tilværelse og oplever, at det bli'r bedre dag for dag.

Og så har jeg straks købt min mini-bjergbestiger-rejse til min lille elskede ortodoks kristne Ø lidt Nord for Rhodos til september.

Nu er jeg jo kun "dyredoktor", men mit gæt er, at revnen i din knogle er noget forbigående, mens ledbåndene er noget man skal være mere forsigtig med, og skal give de bedste betingelser for at genoptræningen af den oprindelige styrke kan lykkes.

Du har allerede smidt krykkerne, og jeg ønsker for dig, at det lykkes dig at finde en god balance mellem, hvad kroppen kan magte - og hvad sindet gerne vil smiler

Og forbenene virker jo stadig, så vi kan skrive her på Trosfrihed.dk smiler

M.v.h. Arne.
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
27/04/2024 18:12
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
45 mennesker dræbt i oversvømmelser i ..
27/04/2024 23:17
31-årig fængslet og sigtet for drabsfo..
27/04/2024 23:12
Ny lov giver op til 15 års fængsel for..
27/04/2024 22:05
Knivstikkeri i Nordvest: 27-årig mand r..
27/04/2024 21:37
Harvey Weinstein indlagt fra fængslet
27/04/2024 21:27
Nyheder fra Religion.dk