1
registreret Arne Thomsen
24
gæster og
212
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Troens frihed
|
Arne:
Det er vst første gang, du erkender, at jeg må tro, "som jeg vil". At min tro ikke er en viljes-akt, men noget jeg oplever og ikke kan fornægte, opgiver jeg at forklare dig.
Jeg mener ikke nogensinde at have gjort grin med din tro
"Det er vst første gang, du erkender, at jeg må tro, "som jeg vil".
Det har jeg gentaget utallige gange overfor dig.
"At min tro ikke er en viljes-akt, men noget jeg oplever og ikke kan fornægte, opgiver jeg at forklare dig."
Når du hævder noget forkert om kristendommen og hvad Jesus Kristus bragte i spil i verden må jeg selvfølgelig protestere. Tro betyder jo ikke at man kan påstå hvad man lyster på offentlige debat portaler - man kan tro hvad som helst men man kan ikke hævde og agitere sort på hvidt direkte forkerte ting om kristendommen fx eller Jesus Kristus, uden at jeg og andre der ved bedre om tingene er forpligtiget til at kritisere dig. Vi skal jo ikke være et sted der spreder usande ideer om tingenes rette sammenhæng.
"Jeg mener ikke nogensinde at have gjort grin med din tro"
Det har du gjort konsekvent gennem årene. Tomme svulstige intetsigende ord har du sagt om min redegørelse for mit TROsLIV og dets SPIRITUALITET.
Når du så har fundet det samme på internettet eller andre steder - fx SUFI SPIRITUALITET eller Løgstrup - de spontane suveræne livsytringer - så er det ikke tomme svulstige intetsigende ord.
Dette er sket flere gange - hvorfor jeg ved det er og har været din personlige forfølgelse mig.
Jeg hørte fx en radioudsendelse om SUFI SPIRITUALITET og det var jo HansKrist næsten 1 til 1. Ihvertfald alt det hos mig du har tituleret som tomme svulstige intetsigende var at finde nøjagtig også i SUFI SPIRITUALITETEN.
Venlig hilsen HansKrist
|
|
|
|