annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
Vinter Nytårs Løbehilsner fra Nordjylland
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 523 gæster og 47 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: OM DEBATKULTUR OG DEBATTERRORISME.

Du skriver nu, Disciple ..
Citat:
Jeg har på intet tidspunkt gået ind i den diskussion, som du har løbende med IPSO FACTO.
Det fremgår tydeligt af de få indlæg jeg har nået at skrive efter jeg tilmeldte mig her på trosfrihed.
Det indlæg jeg ved en fejl begyndte som uinregistreret var direkte henvent til dig OG HAVDE INTET MED JERES DEBAT AT GØRE.

Er det os, eller dig selv du prøver at snyde med denne usandhed? Det omdiskuterede indlæg, som du skrev, indholder som begrundelse et citat fra min diskussion med Jeppe vedrørende hans brug af falske identiteter.

Det var ganske rigtigt direkte henvendt til mig i form af et angreb på min person uden saglige argumenter, og det var din første optræden i denne tråd, hvor ingen havde nævnt dig overhovedet.

Årsagen til min fejltagelse er let at forstå for enhver, der er i stand til at tænke sammenhængende. Jeg havde lige været udsat for 3-4 personangreb fra Jeppe under lige så mange identiteter, og trods opfordringer fra flere debattører fortsatte han. Når jeg så ser et nyt personangreb fra en uregistreret anonym i samme perfide stil, gad jeg selvfølgelig ikke nærlæse uforskammethederne, men bad ham simpelthen om at stoppe.

At det så i virkeligheden var dig, der optrådte på scenen, overså jeg, for du havde jo ikke optrådt i denne tråd før, og du plejer da at optræde under dit registrerede navn. Hvis du og andre ikke havde så travlt med at spille moralske dommere overfor mig, så havde I kunnet se dette med et halvt øje. En civiliseret reaktion ville have været blot at gøre mig opmærksom på fejltagelsen, i stedet for at blæse et indlæg, som ikke indeholder et eneste skældsord, op til en moralsk forbrydelse.

Se det er en fejltagelse, som ville gøre mig virkelig flov, hvis det var mig, der havde begået den.

I stedet for at bidrage til debatten med perfide personangreb, skulle du hellere koncentrere dig om at få en smule saglighed og objektivitet ind i din diskussion med mig i den anden tråd om din ateistiske konspirationsteori. Det er i allerhøjeste grad tiltrængt.

Mvh

Ole Bjørn ;)

Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Fare for, at stilladset ved Børsen kan ..
28/04/2024 21:48
Biden og Netanyahu har talt sammen
28/04/2024 20:46
Nødhjælpsorganisation genoptager arbej..
28/04/2024 18:53
Prins Harry markerer tiåret for Invictu..
28/04/2024 18:32
Brøndby snubler i guldkampen, men undg..
28/04/2024 18:21
Nyheder fra Religion.dk