annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15705811
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383757
Et andet syn 1992990
Åndelig Føde 1529753
Jesu ord 1524685
Galleri
Rødhus december
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 493 gæster og 30 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Kræn-P
Emne: Re: OM DEBATKULTUR OG DEBATTERRORISME.


Kære Ole Bjørn.

Citat:
På den anden side synes jeg også, at jeg har fortjent en undskyldning fra Disciple over hans tilsvining af mig, som nu har fundet sted igennem flere indlæg, udelukkende fordi jeg ikke kan acceptere hans konspirationsteori og hans såkaldte bevisførelse.


Jeg kan med min bedste vilje ikke se, at Disciple har svinet dig til. Du anvender af og til udtrykket tilsvining, når en debatkollega har taget til genmæle imod dine synspunkter. Og ofte er det svært at få øje på, hvad den pågældende egentlig har gjort andet end at fastholde de synspunkter, som han nu engang står for. Vær dog for pokker ikke så ømskindet.

Hvis nogen skulle have en undskyldning, skulle det være Ipso Facto, som du har beskyldt for at have begået et falskneri ved at underskrive et anonnymt indlæg med Disciple's brugernavn. Det har han jo ikke, hvad du blandt andet kan se af Disciple's eget indlæg i denne tråd.

Jeg forstår nu, at jeg har begået en fejl ved at påstå, at du bevidst har overset Disciple's brugernavn som underskrift på indlægget. Fejlen skyldes angiveligt, at du ikke plejer at læse det, som du kalder smædeskrivelser særligt grundigt.

Derfor giver jeg dig hermed en undskyldning, fordi jeg har beskyldt en debatkollega med skødesløse vaner under indenadslæsning for at have overset noget bevidst. Det var naturligvis ufrivilligt, og jeg beklager, at denne tanke ikke strejfede mig.


Citat:
Hvad giver dig belæg for dine negative udtalelser om mig, Kristian? Føler du, at du selv er fejlfri?


Jeg er naturligvis ikke fejlfri, men det har jeg s'gu heller aldrig hævdet. Alene den omstændighed, at jeg er i færd med at begive mig ud i et kævleri på Arena-plan, turde være et klart indicium for, at jeg begår fejl.


Med venlig hilsen

Kristian Pedersen

Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
27/04/2024 18:12
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
45 mennesker dræbt i oversvømmelser i ..
27/04/2024 23:17
31-årig fængslet og sigtet for drabsfo..
27/04/2024 23:12
Ny lov giver op til 15 års fængsel for..
27/04/2024 22:05
Knivstikkeri i Nordvest: 27-årig mand r..
27/04/2024 21:37
Harvey Weinstein indlagt fra fængslet
27/04/2024 21:27
Nyheder fra Religion.dk