annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15705206
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383701
Et andet syn 1992932
Åndelig Føde 1529625
Jesu ord 1524671
Galleri
Mad for sjov
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 472 gæster og 35 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: OM DEBATKULTUR OG DEBATTERRORISME.

Det er fuldstændigt korrekt, at jeg har overset Disciples navn, og det beklager jeg selvfølgelig. Jeg plejer ikke at læse anonyme smædeskrivelser særligt grundigt, men der ligger jo heller ikke i mit svar nogen nedgørelse af Disciple, så hvad skade er der egentlig sket.

Hvad Jeppe angår, så har han efterhånden involveret sig i så mange falske identiteter, at jeg tiltror ham hvad som helst.

Jeg har aldrig hævdet at være fejlfri, og hvis Disciple føler sig forulempet af, at jeg har ladet en anden tage æren for hans smædeskrivelse, så undskylder jeg det gerne.

På den anden side synes jeg også, at jeg har fortjent en undskyldning fra Disciple over hans tilsvining af mig, som nu har fundet sted igennem flere indlæg, udelukkende fordi jeg ikke kan acceptere hans konspirationsteori og hans såkaldte bevisførelse.

Jeg accepterer helt disciples ret til at tro så fast på en gud, som han gør, men det ser ikke ud til, at han selv er i stand til at respektere ateister eller anderledes troende. Det er så hans problem.

Men jeg lever selv helt og fuldt op til, hvad der ligger i navnet på denne debat. Det indebærer nemlig ikke blot retten til at tro, hvad man vil, men også den medfølgende pligt til at respektere, at andre har lov til at tro, hvad de vil, uden at blive svinet til.

Der går ingen skår af mig eller nogen anden ved at undskylde, når vi vitterligt har begået en fejl, men det ser ud til, at der er flere her på debatten, som har umådeligt svært ved at få ordet over deres læber.

Jeg har ikke bevidst overset Disciples navn i blindt fjendskab mod Jeppe. Jeg føler ikke fjendskab mod nogen mennesker her på debatten. Min holdning til andre debattører spænder fra stor respekt, sympati, ligegyldighed, irritation, morskab, hovedrysten til lettere foragt iblandet medlidenhed. Alt dette kan læses i mine indlæg.

Hvad giver dig belæg for dine negative udtalelser om mig, Kristian? Føler du, at du selv er fejlfri?

Mvh

Ole Bjørn ;)

Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
27/04/2024 18:12
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Selskab overvejer at lukke flyrute melle..
27/04/2024 17:05
Propalæstinensisk protestlejr opløst p..
27/04/2024 16:55
Store mængder kokain fundet i banankass..
27/04/2024 16:14
20 soldater dræbt i Cambodja ved eksplo..
27/04/2024 15:51
Støttedemonstration vil have Spaniens p..
27/04/2024 15:26
Nyheder fra Religion.dk