annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15837896
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2395732
Et andet syn 2000929
Åndelig Føde 1588545
Jesu ord 1532826
Galleri
Kirkebø
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen, Hanskrist 254 gæster og 58 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: OM DEBATKULTUR OG DEBATTERRORISME.


Kære forhenværende formand Ole Bjørn!

Til min forbløffelse skriver du:

Citat:
Jeg har selv indført begrebet debatterrorisme som en betegnelse for, hvad jeg selv ikke anser for god debatkultur.


Du har ikke indført begrebet, det gjorde jeg for flere år siden, men du har ganske rigtigt implementeret debatterror i den måde du debatterer på. Du er et skoleeksempel på hvad god debatskik IKKE er. Man kan vel dårligt kalde det bræk der strømmer ud af din forkvaklede hjerne i stride strømme for debat.

Vi anvender faktisk dine indlæg her på skolen for at lære eleverne, hvordan de absolut ikke bør debattere.

Nogle få oversidende punkere med pind i øret og andre selvhadende elever finder dog din stil underholdende og inspirerende, bør jeg retfærdigvis nævne.

De fleste elever har dog mest lyst til at gi' dig nogle ordentlige bjørnebank med en kæp. Så må jeg forklare dem, at vi har ytringsfrihed her i landet, hvilket betyder, at selv de største idioter med de mest stupide meninger har ret til at komme til orde.

Derefter viser jeg gerne eleverne en film om, hvad rigtig terror er, så de kan få afreageret. Den hedder "SHUT THE FUCK UP YOU IDIOT!!!"

[video:youtube]"SHUT THE FUCK UP YOU IDIOT!!!"




Var det forresten ikke næsten ordret hvad den konstituerede formand fortalte dig på et tidspunkt, hvor du atter galpede op og ødelagde en god deat?

Kærlig hilsen

Sivertsen, overlærer
Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
10/05/2024 20:46
Vigtige præciseringer
af somo
09/05/2024 14:19
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Kylian Mbappé forlader PSG til sommer
10/05/2024 20:20
Eurovision-arrangør undersøger 'hænde..
10/05/2024 19:43
FN's Generalforsamling vil have palæsti..
10/05/2024 18:27
Putin genudnævner premierminister uden ..
10/05/2024 18:21
Dansk bryder misser sidste mulighed for ..
10/05/2024 17:34
Nyheder fra Religion.dk