annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15782875
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2392200
Et andet syn 1998506
Åndelig Føde 1556692
Jesu ord 1530005
Galleri
Rødhus strand
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 214 gæster og 151 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: ... kan man være det bekendt??? ...

Esther.

Din skinhellighed kender vist ingen grænser.

Råd fra Borad?

Jeg så ham ikke råde dig til at gøre Verner opmærksom på en debat (som han måske ikke kendte til(?)) i et andet forum.

Jeg så ham ikke råde dig til at stille nogen på ignorer.

Var det mon ikke snarere en henstilling om at du, som påberåber dig at være hans ven, - kunne prøve at nå ind til Verner og med venlighed gøre ham opmærksom på … - at prøve at gøre ham forståeligt - at et forum er for flere forskellige synspunkter - dermed også for andre end sit eget, - at det er muligt at 'holde mund' hvis man kun kan gå efter manden, - eller vælte en eller flere skidtspande ned over alle ateister; ligesom det uretfærdige i at gøre Jerry ansvarlig for alle ateister?

Du lader til selv at mene - at man kan tillade sig, stort set, hvad som helst overfor Jerry, derfor har jeg den fæle mistanke at det for dig ikke handler så meget om omtanke for Verner men at du ikke kan få dig selv til at udtrykke dit mishag over - Jerry eller hans meninger (?) – åbent, da det ville ødelægge det billede du ønsker at fremstille af dig selv.

Du har min allerdybeste despekt.

/EAC


Et lille uddrag:

Hej Jerry.

[…]

… jeg blevet endnu mere overbevist om at de mørke magter kan besætte mennesker, thi du er en af dem-du er tilmed et meget stott bevis-jo du er et bevis.Men kære Jerry, jeg vil ikke spilde en masse papir og blæk på dig-dette er nytteløst- kan komme så langt ud,men når tiden er inde,så vil de høje magter tage sig af dig. Må din Gud være med dig Jerry. m.v.h. Verner

Kan du så forstå at jeg kom til at tænke på kære Jerry-det kan du-vi skal have medlinhed med ham i stedet for.Det jeg fortæller er ikke opdigt,da det er fortalt af personalet på hospitalerne,få selv fat i bogen,men jeg ved godt-Jerry han tør ikke læse denne bog.Der står også, at der er ateister som kommer til at tro på Gud lige inden de går over i den åndelige verden,så Jerry kan godt nå det endnu.Du må ikke lade dig hidse op af Jerry-han har brug for medlidenhed.
m.v.h. Verner

Hej Jerry.Hved du hvad.Du er rigtig dum at høre på,og så tilmed ateist.Det kan ikke blive værre.
- Verner

Når vi dør- kommer i den åndelige verden,så har vi den samme mentalitet.Der findes også ateister der.men de har det ad H--- til.Det er dem som går ned på jordplanet og besætter andre mennesker-alkoholikere f. eks. Ja tilmed voldtægter kan ske på denne måde-Ja det lyder mærkeligt men klarsynede mennesker kan bevidne dette.
- Verner



.
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
04/05/2024 23:14
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
Hilsner
af Tikka
03/05/2024 09:21
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
Danske stafetter misser første OL-mulig..
05/05/2024 03:24
Se billederne: Massive oversvømmelser r..
05/05/2024 01:44
Tesla sagsøger Tesla
04/05/2024 23:58
Kirkeministeren: 'Vi kan hylde popstjern..
04/05/2024 22:36
Uvejr bremser USA's byggeri af mole ud f..
04/05/2024 22:09
Nyheder fra Religion.dk