annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15533515
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372112
Et andet syn 1980614
Jesu ord 1518211
Åndelig Føde 1465023
Galleri
Tålmodighed belønnes.
Hvem er online?
1 registreret somo 363 gæster og 123 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Debat-etik?

Citat:
Sikke dog en omgang vås fra brøleaben. Det virker ikke som om han overhovedet har sat sig ind i Hegels filosofi.


Interessant om du ville kunne argumentere og forklare dig nærmere,

jeg venter spændt på at se dig blive færdig med dine google og wiki Hegel studier, og så forventer jeg noget ufordøjet snak du ikke magter at kontekste, men spændende bliver det om du kan tilegne dig Hegels filosofi på en lille ½ times tid.

yeah

alvidende bjørn og hans alvidende lakaj hjælpefilosof michael yeah


Hilsen HansKrist.

PS:

jeg tar aldrig kopier uden at jeg nævner hvorfra, uden at jeg har referencer. Iøvrigt er jeg i 10 år blevet bebrejdet at jeg altid fortæller mine referencer, men det mener jeg vi alle bør gøre. Men jeg er altså den eneste der gør det systematisk. En gammel vane fra opgaveskrivning på uni. Den samme vane der gør at jeg som Stausholm stort set aldrig googler mig til viden, som benytter mig af wiki. Og gør jeg er det kun som stavekontrol, da jeg har det med at stave ad helvede til.

PPS:

jeg studerer sgu da ikke filosofi for læseoplevelsens skyld, at studere filosofi gør man for at øge sin filosofiske forståelse og tilegnelse virkeligheden.

som om alt kan være på samme éndimensionale niveau, det samme samme horisontale sindbillede fladland, hvor man får læseoplevelser. Rüdinger Safranski var kun interessant såvidt det biografiske Heidegger stof sagde simone, ja for det filosofiske gik hen over hovedet på vores selvudråbte kompetente filosof gennem 10 år der har bedyret os at han skam har studeret Heidegger, hvilket mundede ud i denne konklusion og løftede pegefinger overfor mig:

"Hans, hos Heidegger er det alene det værende det kommer an på"

WHAT stortchock

efter at være kommet mig over chokket: yeah

måtte jeg juble over denne selvudråbte filosofiske jubelidiot gennem 10 år


PPPS:

iøvrigt er det ikke mig der nævner Hegel, men ole bjørns mesterfilosof michael. Og da jeg kender en del til Hegel's Kristologi, inkarnationstanker og Kristus forståelse, Gud Søn forståelse, som er taget fra Paulus og Luther, dem michael siger ingen autoritet har i en ægte kristen sammenhæng.
Hvorfor jeg netop ikke forstår hvad Michael vil med Hegel.
Seneste indlæg
Ramadan-måneden
af somo
28/03/2024 16:34
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 10:05
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
Rusland: Gerningsmænd bag formodet terr..
28/03/2024 16:27
Holland vil bruge 18,6 milliarder kroner..
28/03/2024 16:05
Frankrig genoptager støtte til palæsti..
28/03/2024 15:25
Letlands udenrigsminister trækker sig e..
28/03/2024 14:45
FN: Flere end 1.500 dræbt under bandevo..
28/03/2024 13:27
Nyheder fra Religion.dk