annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15802873
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2393773
Et andet syn 1999743
Åndelig Føde 1566176
Jesu ord 1530669
Galleri
Heart Brain problematikker
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 68 gæster og 27 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: Et andet syn

"Når jeg kalder dig løgneren Thomas er det med god grund. Du har stort set ikke skrevet et indlæg her eller på andre debatter, uden at det har indeholdt en eller flere lodrette løgne uden antydning af dokumentation. Du ved åbenbart ikke, hvad ordet betyder."

- Lad mig give dig et eksempel på, hvorfor alt det, du skriver, er så tåbeligt. Vi tager spejlet i brug:

Når jeg kalder dig løgneren OLE BJØRN er det med god grund. Du har stort set ikke skrevet et indlæg her eller på andre debatter, uden at det har indeholdt en eller flere lodrette løgne uden antydning af dokumentation. Du ved åbenbart ikke, hvad ordet betyder.

"I dit seneste indlæg omtaler du 3 fejl i en af mine sætninger, uden at dokumentere dem. Dit mangelfulde kendskab til dansk grammatik forklarer dette, som dit nyligt demonstrerede ukendskab til kommasætning også viste, men det er ingen undskyldning for at lyve om andre. Heller ikke dit kluntede forsøg på at skubbe bevisbyrden over på mig."

- Det fremgik klart af din sætning, at der manglede både kommaer og spørgsmålstegn (mon du ikke selv kan finde disse i blot én enkelt sætning? - Det kan vi andre nok, skal du se ler , så fortsæt bare dine åbenlyse løgne om, at du er bedre til det danske sprog end andre). Derfor skrev jeg en lignende sætning til dig, der gjorde det klart. Du er ikke for kvik - det har jeg opdaget - men du er kvik nok til at indse, når du har begået en fejl... dog ikke hæderlig nok til at indrømme den.

"Du bestrider, at jeg er forsker"

- Jeg finder det blot lidt komisk, at du kalder dig selv for forsker... men du har sikkert bildt dig selv det ind i lang tid. Hvilket universitet er du tilknyttet, Ole? blinker Eller hvordan vil du dokumentere, at du forsker? Det er jo dig, der afkræver dokumentation af andre... hehe, lad os se lidt dokumentation om din "forskerstatus" lol! Du burde vende blikket indad og forske lidt i, hvorfor du er sådan en hyklerisk løgnhals smiler

- Du pynter dig med "positive" løgne om dig selv og negative løgne om andre. Der er INTET, af det du siger, der afslører et minimum af kendskab til de emner, du trods alt skriver med 'overskrift'. Hvad enten det er skak eller forskning, så afslører du, at du kun lyver om andre og angriber dem på deres person. Det giver ikke mange point i min hat, Ole. Stram dig an. Bliv voksen.

"Du håner alle troende, alle præster og alle ateister, og lyver om alle andre debattører, og alligevel påberåber du dig troværdighed."

- Et godt eksempel på dine platte personangreb. DU håner. Du håner alle, der ikke vil anerkende din selvopfundne status som forsker. Dvs.: Du håner næsten alle... for hvem gider lege med på dine barnagtige julelege?! Du er afsløret - hele vejen igennem.

- Jeg synes, at du skulle tage at stikke halen mellem benene igen, som dengang Kristian gav dig tørt på, og du sad i chatten og klynkede, at han var debattens alfahan. Sikke en ynk ler

- Du har sikkert stræbt efter at blive noget i dit lange voksenliv, Ole. Og da du aldrig blev til noget, så kunne du ikke andet end at brække din gjalde op i hovedet på en debat i en afkrog af www.

Fis af med dig, din ynkelige platugle. ler
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
07/05/2024 22:22
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
Dommer udskyder Trump-sag om ulovlig opb..
08/05/2024 00:10
Her er de 10 første Eurovision-finalist..
07/05/2024 23:17
Tjekkiets forfatningsdomstol fjerner lov..
07/05/2024 22:32
Kraftig brand i virksomhed ved Skanderbo..
07/05/2024 22:27
Forsvundet dykker fundet ved Skagen
07/05/2024 21:44
Nyheder fra Religion.dk