|
2
registrerede Arne Thomsen
,(1 usynlig),
1867
gæster og
91
søgemaskiner online. |
|
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Fri tro
|
Befriende læsning fra dig af
Og noget af en Bombe du lod springe
Jeg håber du lige bliver stående lidt ved dit ståsted - så der aftegner sig et mere klart billede for os andre
Fx om din "tros rejse"
For da noget af en rejse du har været på
Også en lettelse befrielse for mig at skulle forholde mig til din tro (og ikke skal blive kolerisk over hvad du påstår om Paulus der kunne se ud til at være hovedårsagen til at du ikke føler dig hjemme i Kirken (men det er du ikke ene om - utallige har kasseret Kirken og det kristne trosliv og dets tilhørende spiritualitet pga først og fremmest Paulus og efter hvad du skriver han byder dig imod (modbydelig finder du ham tydeligvis - ham kan du ikke døje og fordøje og sluge (eller også er det fordi du får ham galt i halsen - hvilket jo kan ske med de mest livgivende måltider nadver i vi menneskes liv at vi får tingene galt i halsen))
Du tilhører en hel række navnkundige debattører her på Trosfrihed der har forkastet Kirken og det Kristne Trosliv og dets tilhørende SPIRITUALITET pga Paulus. Jeg kunne godt nævne en lang række debattør navne og nu kan vi føje dig til ser det ud til.
Mange Kærlige Hilsner HansKrist
|
|
|
|