1
registreret Arne Thomsen
31
gæster og
1347
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Egen tro - og andres
|
Personangreb startede du med i den her tråd
Og så læser du ikke hvad jeg skriver (måske du ikke kan læse og forstå en tekst - noget tyder herpå - så er du vel undskyldt)
Du lyver nemlig konstant om hvad jeg skriver. Det er rystende læsning
Jeg har et citat fra Nye Testamente om At lære sandheden at kende der gør os fri.
Egentlig har jeg det skidt med at debattere med dig hvis dine kognitive evner er i en sådan tilstand at du ikke magter at læse en tekst og forstå hvad der står. Noget tyder på det. Du får simpelthen ikke fat i hvad jeg skriver - men du hiver bogstaver og sætninger helt ud af sammenhæng.
Du reagerer overhovedet ikke på hvad jeg skriver men skyder mig alt muligt i skoene jeg slet ikke har skrevet - der ikke findes belæg for i hvad jeg skriver.
Nu har du også alle dage været ondskabsfuld overfor mig - så svært at dømme om det er ondskab eller dumhed grundet dine kognitive begrænsninger.
Du har altid været et dumt svin overfor mig endda i ekstrem grad. Så hvad er hvad når du starter med personangreb og fuldstændig at forvanske hvad jeg skriver.
-0-0-0-
Det kunne ellers være et spændende emne at debattere - men det bliver jo ødelagt af at du farer løs på mig med dine personangreb og falske påstande om hvad jeg skriver. Du læser slet ikke hvad jeg skriver forstår det ihvertfald ikke kan jeg se på dine svar og reaktioner.
Mvh HansKrist
Er du ikke agnostiker længere og vil du ikke stå ved dine utallige påstande om at det åndelige har vi lige så lidt forstand på som myrer har forstand på en computer.
Alle har ret til at være salig i egen tro - har jeg skrevet utallige gange til dig og at du må tro som du vil eller gør.
Deri ingen problemer.
Men vi er på en Internet Debat Portal hvor vi drøfter tingene frit med hinanden og begynder nogen at spænde Jesus Kristus for en Anti Jesus Kristus dagsorden som du gør skal vi kristne sgu da reagere ellers ville Trosfrihed Debat Portalen da være et sølle sted at være på.
|
|
|
|