1
registreret Arne Thomsen
133
gæster og
324
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: Valg - demokrati - Jesus
|
Du siger blandt andet"...er vel, at alle kan frelses, hvis man tror på Jesus er vejen sandheden og livet – og handler derpå (?)...! Du citerer dog ikke kun sådan ham men ifølge min opfattelse Apostlene, de første urkristne og så videre af missionærer tiltrods for den katolske kirkes senere misledning inklusiv idag sekter - blandt andet: "Hellig dem i sandheden; dit ord er sandhed. Ligesom du har udsendt mig til verden, har jeg også udsendt dem til verden."
I Biblen tales der beskrivende i nutid, hvilket for os handler om fortid og for dem i den fremtid sker idag som, jeg er. Helligånden, Talsmanden - Jeg siger: "På sin egen særlige måde VAR Jesus den sandhed, en´ vej og et liv. Jeg er ikke længere en spirituel rejse. Jeg opfører mig sandfærdigt ærlig. Jeg har evigt ´liv´.
Nå, men hvis i er ligeglade, så jeg snart istedet møder jeg ved udfordring op i frikirken til åndelig stimuli selvom, at jeg ikke er kristen og idag jeg i Facebook forsøger deltagelse i p.t. to relateret grupper den ene selve kirken men den anden om det samme sociale aktiviteter og debat-diskussion-samtaler forhåbentligt også mine prædikener...
|
|
|
|