1
registreret Arne Thomsen
133
gæster og
324
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Tikka
Emne: Re: Valg - demokrati - Jesus
|
Ja, skribenten af Johannesevangeliet var et menneske, der repræsenterede den apokalyptiske retning som Paulus og Jesus også tilhørte, så hvad mener du med ,,valgflæsk,,?
De troede vel på deres ,,sag,, - En bedre - ændret - verden - som de var parat til at gå i døden for.
Det jeg mente var, at som kristen venter man vel på dette, og så skal man jo ikke stemme på verdslige partier (?)
Præsten her hvor jeg bor. En luthersk præst tror, Jesus kommer igen, så nej mit indlæg er skam alvorligt nok, men jeg kan jo spørge præsten næste gang jeg ser ham, om han stemte, men umiddelbart ser jeg det som forkert, og jeg ser ikke hverken gud eller Kristus som demokrater. Gør du? -
Så der er vel ikke noget i vejen med gulerod og pisk. Hvis ikke du vil høre må du føle, og som skriftstedet siger, så bestemmer man jo selv.
For således elskede Gud verden, at han gav sin enbårne søn, for at enhver, som tror på ham, ikke skal fortabes, men have evigt liv. For Gud sendte ikke sin søn til verden for at dømme verden, men for at verden skal frelses ved ham. Den, der tror på ham, dømmes ikke; den, der ikke tror, er allerede dømt, fordi han ikke har troet på Guds enbårne søns navn. https://www.bibelselskabet.dk/brugbibelen/bibelenonline/joh/3
.
|
|
|
|