annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15540585
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372635
Et andet syn 1981099
Jesu ord 1518507
Åndelig Føde 1466783
Galleri
Himmelfart...
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 606 gæster og 266 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Trosfrihed - 2023

Altså jeg har altid opfattet mig selv som et ALTERNATIV - som en parentes - som blot sidebemærkninger og indskudte indlæg som STJERNESKUD eller GRANAT NEDSLAG - som folk kunne gøre med hvad de ville.

Jeg har aldrig anset mig selv som toneangivende på Trosfrihed som Thomas, Michael jmp, som Kræn-p, som Arne, Simon og Bjørn med flere - som i min optik var de debattører der drev Trosfrihed og var toneangivende her.

Men guderne skal vide det var bestemt ikke sådan jeg blev opfattet - tværtimod.

At jeg fyldte så meget og var så dominerende og ja destruktiv for hele Trosfriheds eksistens som et interessant sted at debattere kom fuldstændig bag på mig.

Dog var der en teologi studerende der sagde til mig at hun kendte andre studerende der gerne ville debattere kristendom men af ængstelighed for at falde i unåde hos HansKrist det afholdte dem derfra.


Jeg havde mit arbejde og mine tidskrævende sport og fritidsaktiviteter og skrev meget spontant blot for at formidle Paulus og det SYN den ÅBENBARING der grundlægger kristendommen nemlig begivenheden KRISTUS den Gud Helligåndens Ny Væren og Virke Virkelighed ind i verden ved mennesket Jesus der grundlægger de urkristne menigheder fællesskaber nye kristne samfund der senere bliver til KIRKEN (hvor der senere efter Paulus død (hvor Paulus ikke kan komme til orde) der opstår en KIRKEkristendom der ofte er i direkte modstrid med Paulus).

Jeg ville ikke ANDET

Og min tanke om mig selv som debattør var at andre debattører ikke skulle lade sig forstyrre af tossehovedet HansKrist der var så ensporet omkring Paulus og urkristendommen og begivenheden KRISTUS den Gud Helligåndens Ny Væren og Virke Virkelighed ind i verden ved mennesket Jesus der grundlægger kristendommen - de første urkristne menigheder fællesskaber og samfund som der efter Paulus død bliver til en KIRKE med en kirkekristendom ofte i direkte modstrid med Paulus.


Jamen undskyld kære folkens hvis jeg har ødelagt noget for Trosfrihed.


Hvorfor fyldte jeg så meget for I andre???


Hvad er det ved min debat optræden der bliver så dominerende og for meget for visse andre debattører?

Jo jo idag kan jeg godt se mine egne fejl og jeg har engang for nogle år tilbage undskyldt herfor - og gør det gerne igen.

Der er mange af mine gamle indlæg især rettet mod Thomas i sin tid og ja Michael jmp jeg fortryder.

Fortryder du ikke så meget dine indlæg imod Simon og Bjørn. Jo nogle gange gik jeg måske over stregen i min karakteristik af de to herre - men jeg ser lidt på det ud fra at de konstant ringeagtede mig og især Simon skrev konstant løgne historier om mig. Så de to var selv ude om at jeg slog igen - ikke fandt mig i at blive "kanøflet" - konstant at få bøllebank i skolegården - på Trosfrihed.

Men det er meget vigtigt at forstå at både Simon og Bjørn anså mig for at være en mindre værdig skabning (qua min debat adfærd) der retfærdiggjorde at de måtte sige om mig hvad de lystede uanset om det var sandt eller ej. Jeg var blevet et menneske de ingen respekt overhovedet havde for mere - kunne ringeagt og ynke og latterliggøre fordi de oplevede konsensus i deres referencegruppe om at jeg var sølle og ingenting af værdi formåede at bidrage med i mine skriverier. Hvilket vi så ved at tydeligvis akademikere gang på gang hoppede ind fra sidelinjen og støttede Simon i at jorde mig fuldstændig.

Jamen HansKrist du er også en voldsom trussel imod den akademiske dannelse. Du er lidt en Nicolai Berdyaev.


Simon satte sit liv, person og ære på spil i et storstilet forsøg på at beklikke mig og begå karaktermord på mig som en "skribent" der overhovedet var værd at lytte til og læse. I den sammenhæng jeg var det ringeste tænkes kan og direkte dum og havde misforstået alt - og her brugte Simon sin erfaring fra professor på Københavns Universitet og som Chefredaktør af en af landets største aviser til at jorde mig totalt som kun akademikere kan gøre det subtilt ondskabsfuldt.


Jeg fortalte mine venner da det i efteråret 2019 går op for mig hvem Simon var - den mand jeg havde lyttet til i deadline - hvordan han havde behandlet mig.

De der ikke kendte Simon personligt mente jeg burde være stolt at der faktisk lå en anerkendelse i den infame medfart han konstant udsatte mig for.

De få der kendte Simon en smule in real life kunne slet ikke forstå denne flinke venlige kultiverede mand også havde en sådan side ved sin personlighed. Det kom bag på mig udbryd en.
Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
29/03/2024 08:41
Ramadan-måneden
af ABC
29/03/2024 08:40
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Israel: Hizbollah-leder dræbt i Libanon
29/03/2024 13:22
'Oppenheimer' har haft forsinket premier..
29/03/2024 12:30
Storebæltsbroen er genåbnet
29/03/2024 12:13
Rumænien efterforsker dronelignende fra..
29/03/2024 10:53
Israel reagerer på ICJ's ordre om nødh..
29/03/2024 10:23
Nyheder fra Religion.dk