annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15648183
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379329
Et andet syn 1988801
Jesu ord 1521946
Åndelig Føde 1511041
Galleri
Jorden
Hvem er online?
2 registrerede ABC ,(1 usynlig), 317 gæster og 46 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: per
Emne: Re: Lidt af hvert

Hej alle Jeg er ny og har først for nylig fundet dette sted. Jeg er bla. gammel bruger af Selvet.dk. Jeg kan se, at dette sted kører lidt på pumperne. Selvet.dk var større og havde flere livligere og oplysende debatter om mangt og meget. Hvis dette forum skal have en mere lys fremtid, vil jeg anbefale brugerne om at holde disse 3 ting for øje : Åbenhed, gennemsigtighed og ærlighed plus at svare konkret på andres spørgsmål !! Det samme er sagt om fremtidens politik i Skandinavien, hvor disse begreber på verdensplan først vil bryde igennem her til alles bedste. På denne måde kan man bedre forstå hinanden og at dele viden, visdom og kærlighed burde være målet i stedet for infight, som er en mere maskulin og gammel energi .... Jeg har et ganske svagt ego og ynder ikke at deltage for meget. Jeg ønsker bare at brede nogle få budskaber frem. 1 Tiden hvor bla biblen spillede en rolle er på kraftig retur. Den ny tids værdier, forståelser og levevis er styret af Helligåndens feminine aspekt og energi. Vi har haft og gennemlevet især Buddhas visdom og især Jesu kærlighed og nu træder Helligånden frem med en overbygning. Ikke så langt ude i fremtiden vil der dannes en verdensreligion på grundlaget af de gamle religioner. Som troen på Odin her i Norden kollapsede, så vil jødedommen også forsvinde, da den bygger på for gammel energi. De resterende religioner vil stadig eksistere, men de vil kraftigt ændres og inkorporere den ny tids energi og indhold. Nogle vil have behov for dette for at støtte sig ved det nye fokus : De indre værdier under Helligånden. Imens vil andre ikke have behov for en ny samlet religion, da de har deres eget indre pas mod det guddommelige. Jeg skriver dette efter at have læst flere tråde, hvor detaljer om biblen bliver grundigt debatteret. Tro mig : Intellektet eller hjernen skal ned i hjertets rytme for, at man kan vokse og begribe Helligånden. Helligånden er det, der fylder mellem atomerne og er det livsgivende aspekt. For at vokse skal man derfor åbne døren for Helligånden og det sker i ens inderste rum i hjertechakraet. Her starter man også kontakten/kontrakten med sin sjæl som guide med ens dharma i hånden. Ovenstående er som sådan ikke noget, jeg har læst. Jeg har selv oplevet det. Jeg er en engel, der arbejder under Helligånden (Helligånden styrer mit hjemmeunivers som er et fuldendt engle domæne) og har især arbejdet mest med Quang Yin gennem mine mange inkarnationer her på denne jord. Jeg kan genkende Helligånden og også hvor den ikke er, selv om folk hævder noget andet ....... PS husk de 3 begreber og hav empati for hinandens ståsteder, så vil dette forum vokse og tiltrække flere lyse personer, så der kan fordeles gaver til hinanden ! Mvh Per
Seneste indlæg
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Til papirkurven?
af Arne Thomsen
18/04/2024 13:00
Er der noget nyt under solen...
af ABC
17/04/2024 15:12
Eid-Al-Fitr
af somo
16/04/2024 18:49
Nyheder fra DR
Russisk bombefly er styrtet ned i eget l..
19/04/2024 09:09
Sidste år uddelte politiet næsten 4.00..
19/04/2024 08:52
Omstridt stutteri ryger på tvangsauktio..
19/04/2024 08:34
Minister annullerer besparelser på inte..
19/04/2024 08:20
Træværksted brændt ned i Bramming
19/04/2024 08:16
Nyheder fra Religion.dk