annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Rødhus i januar
Hvem er online?
0 registrerede 159 gæster og 290 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.

Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:

HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder

Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Mennesket og verden

som Peter Rubæk sagde (min værste modstander nogensinde, vi to bekrigede hinanden i et sandt inferno af ulovlige meget ondsindede giftgasangreb nogensinde set på religionsdebatten)

Hvis det ikke var fordi du var så hylemorsom Hans, ville jeg overhovbedet ikke kunne tåle og udholde dig,, men det kaster et formildende skær over dig og dine svinerier til skriverier

som min mor sagde, med humor vid og intelligens kommer vi langt her i livet

da vi ikke længere har Bjørn og Simon til at stoppe min selvforherligelse længere (og Arne ikke nænner at gøre det) så er det godt at jeg har internaliseret Bjørn og Simons kritik af mig gennem årene i mit eget psykiske overjegs struktur, så meget at jeg konstant hører deres røst, stemmer og kritik af mig gennem årene

den værste kritik var selvfølgelig at simon påstod jeg var uinteressant og ikke værd at være beskæftiget med (og guderne skal vide jeg har tænkt meget gennem årene om han virkelig mente dette)

-0-0-0-0-

er der nogen der gerne vil forstå hvorfor jeg er så eksalteret og bare for meget i dag,,

så skyldes det:

at der var Champions League fodbold, semifinalen, returkampen mellem Real Madrid - Bayern München igår aftes, hvor Real Madrid havde et 2 - 1 forspring fra den første kamp i München og hvorfor fx Bayern München igår aftes i Madrid skulle vinde 2 - 1 for at tvinge kampen ud i forlænget spilletid, men stillingen blev i anden halvleg 2 - 2 og vi havde en sidste time,, hvor hvis dette resultat holdt Real Madrid ville gå videre til finalen og hvor blot et enkelt mål til Tyskerne, Bayern München og det ville være dem der kom i finalen. Fåg det var en forrygende fodboldkamp der vil gå over i historien. Det endte 2 - 2 og dermed er Real Madrid i den tredje finale i træk og de to foregående år vandt de, og de står til at have chancen for at vinde Champions League for tredje år i træk.

nu kommer hvorfor jeg er i ekstrem grad eksalteret i dag,, nemlig skal Real Madrids modstander til finalen findes i aften,,, og kampen står mellem Roma og Liverpool,,, (i Rom),,, Liverpool har et forspring på 5 - 2, som de vandt den første kamp med i Liverpool på Anfield Stadion, hvor tilskuernes slagsang YOU'LL NEVER WALK ALONE i forbindelse kampens start får nakkehårene til at rejse sig på selv folk der ikke overhovedet går op i fodbold,,,

her må vi sige at "Gud er fodbold" ihvertfald kommer her den spiritualitet PAULUS er fader til, til udtryk i sin ypperste form,,

jeg er LIVERPOOL fan,, så I forstår nok hvorfor jeg er så eksalteret i dag,, jeg skal se om Liverpool's forspring på 5 - 2 fra første kamp er nok,,, Vinder Roma fx 3 - 0 i aften, er det på reglen om udebanemål, dem, Roma, der går videre,,

iøvrigt var årets sensation i Champions League,, at Barcelona i kvartfinalen havde vundet i Barcelona 4 - 1 over Roma,, hvorfor Barcelona selvsikker, nok for selvsikre, tog til Rom/Roma som var det blot en dag på kontoret der skulle overstås,, for mægtige Barcelona, med et forspring på 4 - 1 fra den første kamp var det en formssag for alle sportsjournalister verden over at de selvfølgelig gik videre, men så kom den største overraskelse måske nogensinde i Champions League's historie, nemlig at Roma vandt 3 - 0 over Barcelona i returkampen i Rom,,

spørgsmålet er om de gør det samme over Liverpool iaften,, altså vinder 3 - 0,, for så er det Roma der går videre,,,

de gjorde det mod selveste Barcelona,, kan de også gøre det mod Liverpool i aften,, vi får se,,

ihvertfald undervurderer Liverpool ikke Roma,, efter at de så hvordan det gik Barcelona,,,,

nøj hvor jeg HansKrist der næsten er lige så fodboldtosset som jeg er Kristus'tosset,, glæder mig til aftenens kamp,,,

og ja det så meget at jeg ikke er til at skyde igennem,, og bare er så eksalteret alt for meget i dag,,,
Seneste indlæg
Troens frihed
af Tikka
03/06/2025 22:46
Hvad sker der i disse dage?
af somo
02/06/2025 08:12
Misforståelsen
af somo
26/05/2025 10:06
Religioner globalt set
af Arne Thomsen
22/05/2025 19:22
Lys
af Hanskrist
18/04/2025 04:14
Nyheder fra DR
Om 14 år vil markant flere danskere væ..
04/06/2025 08:43
Norge forbyder rygning på legepladser
04/06/2025 08:40
Østrigsk avis fjerner falsk interview m..
04/06/2025 08:08
Pernille Rosenkrantz-Theil vil ikke have..
04/06/2025 07:29
Måske vilde svampe bag Beef Wellington-..
04/06/2025 07:17
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Om 14 år er otte procent af befolkninge..
04/06/2025 06:34
Regeringen vil fjerne islamisk leder fra..
04/06/2025 05:48
Rusland ser Nato-øvelse i Østersøen s..
04/06/2025 04:54
Henrik Sass: Jeg ledte efter mig selv i ..
04/06/2025 04:37
Kvinde nægter sig skyldig i drabssag om..
04/06/2025 04:33