annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15888928
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2399824
Et andet syn 2004367
Åndelig Føde 1606684
Jesu ord 1534775
Galleri
Kristen Videnskab - Christian Science
Hvem er online?
0 registrerede 560 gæster og 210 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Venter dommedag?

Peter Kemp om Macron


he he Tikka,, vi to svinger rigtig dårlig sammen her omkring Macron,, og jeg tror jeg vil sige at som du opgav at forstå mig og min kristne tro og spiritualitet,, så tror jeg også det er bedst vi to dropper at drøfte Macron. Du virker for fundamentalistisk på mig, som her hvor du skriver:

Citat:
Når dette er sagt, er han en katolsk kristen – og i mit univers går kristne ikke ind i politik, da de jo har valgt, at stå på guds side og tjene ham og vente på hans indgriben – man kan ikke tjene 2 herrer …

… og da Macron har ladet sig hylde stående på et militær køretøj og i en spritny og endnu ikke udkommet fransk luksusmodel af en bil, som han har valgt som transportmiddel i sin præsident tid, virker han bestemt ikke ydmyg på mig, men både som tilhænger af militæret - nationen og luksus.


selv en pacifist (og kulegraver af usa's krig i vietnam) som Bertrand Russell han var tilhæger af militæret fordi det på den lange bane ville kunne sikre freden,, nemlig hvis sovjet så vi var dem militært overlegne og vi til trods herfor ikke angreb dem, ville de over tid blive venlige og samarbejdsvillige (at være tilhænger af militæret kan være en nødvendig fredsforanstaltning, den rigtige måde at sikre freden på)


Du bliver ved med at påstå han går efter magt,, uden at du overhovedet har forholdt dig til alt jeg skrev der beviser det stik modsatte

de bedste hilsner Hans-Kristian

PS:

men måske det også er spændende nok ikke at svinge godt sammen og være på kollisionskurs

er du ikke meget religiøs (absolut) i hovedet Tikka smiler ;) smiler ;) smiler smiler,, som om det multikulturelle og multireligiøse, det brogede farverige og spraglede samfund med modsætninger og uorden (men dog frihed) dette ikke rigtig tiltaler dig, som ej heller en pragmatisk tilgang til tingene,, straks et menneske arbejder seriøs politisk, så kan det ikke være kristen,, det fatter jeg ikke en skid af,,, mærkværdig opfattelse af kristendommen, at det udelukker mennesker fra at være borgmester, minister eller præsident

nå men dygtig og interessant og lidt special eller speciel er du sgu
Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Anonym
15/05/2024 07:30
Vigtige præciseringer
af somo
10/05/2024 22:05
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Vejarbejde giver kø på E45/E20 ved Kol..
15/05/2024 07:34
Tatovører donerer til verdens truede dy..
15/05/2024 07:07
Kosovos præsident om dansk fængselsaft..
15/05/2024 05:38
Boeing i nyt stormvejr: Anklages for at ..
15/05/2024 02:59
Efter brokollaps i Baltimore: Containers..
15/05/2024 01:41
Nyheder fra Religion.dk