1
registreret Arne Thomsen
198
gæster og
245
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Tikka
Emne: Re: Venter dommedag?
|
Hej Arne – jeg håber, du har det fint igen!
Din drøm om en forhandlingsverden opfatter jeg som urealistisk. For hvordan forestiller du dig denne globale folkebevægelses tanker om ydmyghed overfor jordens resurser - - og forhandling i stedet for krig - - samt alle menneskers ret til at praktisere deres religion/ideologi vil kunne realiseres?
For klimaændringens vedkommende før det er for sent.
Og hvordan forhandler man med mennesker der igangsætter krig? – for du forventer vel ikke, at alle deler bevægelsens ideer?
(Vil du nedlægge våbenindustrien - militæret og kriminalisere selvforsvar og selvtægt?)
I øvrigt vil jeg gerne vide, hvorfor du mener, vi er for mange – og hvordan du mener, befolkningstallet skal nedsættes.
Slutteligt mener jeg ikke, det er foreneligt, at acceptere diverse religioner/ideologier, og samtidig vil bestemme over om de må ihjelslå vantro, eller kæmpe for retten til eget land eksempelvis.
Det er jo det, nogle kristne forventer, gud vil gøre ved sin indgriben. Han vil ihjelslå de vantro, og blive denne verdens retmæssige hersker, og den der alene bestemmer reglerne.
En løsning der er hurtig og effektiv, - og fremadrettet derefter vil en hvilken som helst illoyalitet resultere i udslettelse.
Så her foretages en befolknings nedsættelse straks, så de resterende tilbageværende kun er de, der opfører sig ordentligt som gud det vil i guds rige - fordi Kristus er alt i alle.
¨¨¨¨
|
|
|
|