annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15654256
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379837
Et andet syn 1989249
Jesu ord 1522326
Åndelig Føde 1513299
Galleri
Hønseskidning i Svaneke
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 330 gæster og 25 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Universets kærlighed

Hej Hanskrist.

Du skriver til Ole, men jeg tillader mig alligevel et par kommentarer blinker

For det første glæder jeg mig over "ånden" i, hvad du skriver.
Jeg finder den velgørende! smiler

Dernæst bliver jeg lidt ked af at læse:
Citat:
At arne er irriterende eller kan virke møj irriterende, er jeg nok den første til at kunne skrive under på, for ham og mig vi taler slet ikke samme sprog, som at arne gennem årene har gjort en dyd ud af at jeg skulle ignoreres, som han har anbefalet alle I andre at gøre lige så (hvilket han jo ikke er ene om at mene i forhold til mig).
og min kommentar er for det første, at det ikke er min hensigt at irritere, men blot at være ærlig angående, hvad jeg har på hjerte - hvad jeg synes, jeg ser - og uden at ville pådutte andre mit syn - og for det andet at jeg slet ikke kan genkende din påstand om, at jeg skulle ønske dig ignoreret - snarere tværtimod - jeg synes, jeg gentagne gange - også i denne tråd - har søgt at trænge igennem den forståelseskløft, jeg også oplever, der er imellem os.

Du skriver også:
Citat:
Arne synes uden tvivl at han selv er verdens vigtigste person, til trods han taler om det forunderlige i at verden er, og at han får lov at være bare en lille bitte i rum del heraf og ja tid, set i evighedens perspektiv, del heraf.
Her kan jeg nok ikke ærligt nægte, at jeg nok er min verdens vigtigste person - men dog kun "person" blinker
Men er vi ikke alle sådan indrettet?
Ja, er vi ikke født sådan? blinker

Jeg har - og har i en del år - haft stor glæde af at deltage her på Trosfrihed.dk, dels fordi dét at udtrykke sig selv så sandt og så ærligt som muligt for mig har været - og fortsat er - en inspirerende oplevelse af stadig større klarhed - og dels fordi andres kommentarer - og synspunkter i øvrigt - også inspirerer.

Jeg ønsker dig held og lykke med dit forehavende hér (hvad enten det så irriterer dig eller ej blinker ).

M.v.h. Arne smiler
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 13:19
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:40
Kom op på bjerget...
af ABC
19/04/2024 10:33
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Nyheder fra DR
Bryggerigigant lukker med deres største..
19/04/2024 17:49
Nato lover flere luftforsvarssystemer ti..
19/04/2024 17:22
Tre ældre kvinder stukket ned i Sverige..
19/04/2024 16:44
Norges nye ministre er blevet præsenter..
19/04/2024 16:19
Borgmester mister studiepladser: Vi komm..
19/04/2024 15:19
Nyheder fra Religion.dk