annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15799674
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2393496
Et andet syn 1999576
Åndelig Føde 1564223
Jesu ord 1530574
Galleri
at rejse er at leve
Hvem er online?
4 registrerede Hanskrist, Arne Thomsen ,(2 usynlige), 153 gæster og 25 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Korruption indenfor Thai politiet.

Gomoron Simon.
Lars Lökke har nok lavet for mange smuttere nu, så han kan sige farvel til en statsministerpost, at en mand i den stilling kan dumme sig så meget og så mange gange er da helt utroligt, han har ödelagt sit eget partis ellers store chance for at komme i regering igen, det tror jeg ikke kan reddes nu.
Hvis han ikke får en over näsen af sit parti og bliver degraderet kan de helt sikkert vinke farvel til at komme i regering.
Hvilke ydelser mon han har fået iflg. bilagene, han ikke vil vise, siden han holder så hårdnakket stand??
Måske regninger fra natklubber??.

Jo der er mange ting hos de danske myndigheder, der ties ihjel, muligvis grundet nogle har fået penge under bordet, men som du skriver meget rigtigt, journalisterne er gode til at komme ind under snavset og få lagt det frem, måske isär Ekstrabladets journalister, de er sku inte bange for at komme i klemme, hvad de så også kommer nogle gange, når de er lidt for hurtige på afträkkeren, men der findes sikkert også brådne kar blandt dem.

Korruption har jeg altid holdt mig ude af, selvom jeg mange er blevet presset for at levere ydelser der ikke havde med mit arbejde at göre, såsom rejser til Polen mm.Jeg leverede bare ikke det önskede og det fik nogen gange en negativ virkning på mit firma, men hellere det end väre afhängig af at skulle betale folk penge under bordet, som så rent skattemässigt ikke kunne däkkes ind.
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Hanskrist
07/05/2024 12:35
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
EU-parlamentarikers kontorer i Bruxelles..
07/05/2024 13:18
Niklas Landin melder fra til landskamp m..
07/05/2024 13:17
Nykredit sætter støtte til Copenhagen ..
07/05/2024 12:18
Malmø by beklager at have fjernet støt..
07/05/2024 12:09
Lars Løkke Rasmussen udgiver lydbog
07/05/2024 11:50
Nyheder fra Religion.dk