annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
IKON AF KRISTUS
Hvem er online?
0 registrerede 1012 gæster og 1284 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: BIBLIANA

En retarderet person, som jeg har mødt kritiserer mig i Facebook, men han har anderledes end mig netop lige haft en sexet mindre begavet ung brunette kæreste- Han kritisere mig mig igen og igen. Han synes, at et er en gåde, at psykiatrien ikke bestemmer over mig. Jeg siger bare igen, at Jesus blev kaldt for vanvid og måske åbenbart deres pludselige i min profil ægte fleres kritik sker som et opildnende sundhedstegn...

Du: "Jeg vil formode, at "det onde" og "det gode" er Yin og Yang, altså at "det onde" harmonisk afbalanceres af "det gode".
Det er da også den motivation til "det gode", der uden om min min fri vilje, opstår i mig - og vel i de fleste af os - der er i nogenlunde harmoni, når vi møder, hvad vi opfatter som "det onde"."

Du hader mig ikke? Du er ikke ligeglad med mig? Gør du mig med vilje fortræd?
P.s. jeg kommenterer ikke her så tit mere på grund af konstant gentagne kode problemer og profetisk men uventet øget åndeligt arbejde ´travlhed´ inklusiv fysisk materielle udfordringer.

Jeg siger til ham:, som jeg har set personligt: "Nej, Jeg har engang oplevet, hvordan igennem tre måneders hold kæft psykiatri piller, at ´mørket´ kun ødelægger psyken, men vel lignende din på et bjerg kærligheds lys ´oplevelse´ senere åbenbarende motiveres til kun det gode. Jeg opdagede, at mit åbenbaring ligner folks nærdødsoplevelser ved kun ren kærlighed og om meningen med alt kun en god plan.
Vil du eksempelvis krig eller fred, så simpelt... hjælp
Seneste indlæg
Bevidsthed - Tro - Kærlighed
af Arne Thomsen
20/06/2026 17:59
Ved du hvorfor?
af somo
18/06/2026 08:05
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Nyheder fra DR
Udenrigsministeriet lemper rejsevejledni..
22/06/2026 18:52
37-årig erkender hvidvask for millioner
22/06/2026 17:36
The Smiths-guitarist sælger 80 af sine ..
22/06/2026 16:56
Endnu en person fundet død i sø i Rosk..
22/06/2026 15:48
Tidligere amerikansk centralbankchef er ..
22/06/2026 15:02
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Yderligere to anholdt for angrebsplan mo..
22/06/2026 23:58
Israel vil fastholde den militære kurs ..
22/06/2026 22:41
SpaceX-aktien styrtdykker efter højtfly..
22/06/2026 21:13
Ornitolog kalder sjældent fuglefund for..
22/06/2026 20:43
Ni familiemedlemmer til afdøde Ebbe Pre..
22/06/2026 18:31