0
registrerede
13
gæster og
282
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Kommunikationen her på Trosfrihed.dk
|
Her på Trosfrihed.dk er vi så endt med, at kommunikationen er gået i stå. Det har jeg ikke før set i de mange år, hvor jeg har deltaget.
Der er for mig sproglige og indholdsmæssige vanskeligheder i kommunikation med Gerth - uanset nogen sympati.
Og jeg anser det for håbløst at søge at kommunikere med Jan, der enten ikke kan eller ikke vil formulere sine standpunkter, trods mange invitationer dertil, men i stedet fylder sine indlæg op med andres videoer - og iøvrigt omtaler sig selv som "vi". Der er ikke andre, der deltager, og det ser ikke ud til, at der kommer nye til.
I denne situation håber jeg alligevel på, at nogle, der læser Trosfrihed.dk skulle få lyst at deltage aktivt. Der kan være inspiration at opnå allerede ved at formulere egne holdninger, meninger, standpunkter, men jo også ved at læse andres kommentarer dertil - og inspiration giver jo godt humør  Endelig kan der jo være inspiration at opnå ved at kommentere andres indlæg - især hvis kommentarerne er udviklende i stedet for nedrakkende  Du, som læser dette: Hvorfor ikke prøve det!
M.v.h. Arne.
|
|
|
|