annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15532982
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372074
Et andet syn 1980581
Jesu ord 1518197
Åndelig Føde 1464857
Galleri
Kristen Videnskab - Christian Science
Hvem er online?
0 registrerede 228 gæster og 259 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Hold op med at mærke efter i dig selv

nå men det lykkedes da dig simon at få spammet den her tråds emne tosset , og hvordan så lige det?

jo du gjorde som du altid har for vane (tvangspræget), du glemte alt om trådens emne (ja du har slet ikke skænket emnet en eneste tanke dine sidste mange indlæg) og ja så begyndte du at gå efter manden i stedet for. GODT GÅET SIMON, hvor er du en konstruktiv spændende debattør lol du er en idiot på en debatportal, intet mindre.

De sidste mange indlæg har du overhovedet ikke med et ord nævnt trådens emne til debat. Sådan ødelægger du også andres indlæg her på trosfrihed. Du tror det er en heksejagt på personer (OS IMOD DEM (troldene)). Konstant går du, som Bjørn, efter manden og ikke bolden, du/I spiller ikke bolden, du/I har ikke debat som jeres egentlige ærinde for at være her (for jer er det en heksejagt (OS IMOD DEM (troldene, der skal intimideres, ringeagtes latterliggøres, beklikkes og belyves konstant)).

Jeg har måttet forsvare mig imod både dine person angreb (og kostante løgn om mig) og din misforståelse hvad der var trådens emne og egentlige ærinde, som aldrig har været at drøfte Brinkmann's bog, men med udgangspunkt i en artikel, hvor Brinkmann kommer til orde, og det med fuldt overlæg på en netop skøn provokerende debatskabende måde. Ikke engang Brinkmann fordrer at hans bog skal være læst, han ønsker at skabe debat og selvfølgelig er det jo da fint om nogle finder interesse i også at læse bogen, hvilket dog ikke er nogen forudsætning for deltage i debatten, hvilket vi har set overalt i medierne (radio og tv og på de sociale internet medier platformer (på facebook har vi en yderst interessant debat om emnet uden at der nogen der har læst bogen, for det er nu engang ikke Brinkmann's bog der er til debat)).

På et tidspunkt mister man tålmodigheden med dig (efter at have svaret dig seriøst ved flere lejligheder).

Men efter at du og bjørn har meldt at seriøs debat om trådens emne ikke har jeres interesse, kan vi andre (ja der er jo nok kun mig selv) måske få fred og ro i denne tråd, så det ikke kun skal dreje sig om personlige intimideringer, ringeagtelse latterliggørelse, beklikkelse og belyvelse hinanden, men virkelig en seriøs debat (hvor artiklens provokerende udtalelser fra Brinkmann kunne være inspiration):

at drøfte selvudviklingsbølgen (inkl coaching der vinder frem på arbejdspladserne) og tendenser her som at mærke efter i sig selv, vende sig imod sig selv, om man kan gøre dette med fordel eller om det virkelig er så farligt eller uhensigtsmæssigt som nogle gør det til. Og da især om det gør os mindre engageret i vore omgivelser, er det meningsløs og spild af tid, populært betragtet som en dødssynd af kirken og politikerne, som navlepilleri.

til alle I andre ha en rigtig go søndag (og til bjørn og simon, sov godt, I må være søvnige begge to, efter at prostata pis kogeren har holdt jer vågne hele natten (sorry at jeg endnu engang har sat jeres pis i kog))

("til alle I andre", fnis, du lider da vist af paranoia Hansi)


Og til dig simon, om du stadig er hvor du påstår du også debatterer, så ses vi der engang i fremtiden. For jeg er ret interesseret i at se hvordan du opfører dig på debat portaler, platformer, hvor der er visse debat etiske regler der skal overholdes, men ikke mindst, et sted hvor der er rigtig mange faglig set dygtige debattører. Og hvor du ikke kan hærge debatportalen som du gør her på trosfrihed med bjørn.

PS:

ja jeg tænkte også godt nok på at din maniske stressede periode, ondt i livet, smerter i livet periode, kunne have noget at gøre med en skilsmisse. Jeg overvejede at nævne det for dig, men så tænkte jeg at du nok selv ville afsløre forholdet før eller siden indirekte, hvilket du så lige har gjort, altså overført, projiceret ud, hvad dit ondt i livet dækker over. Så pas på RM, måske han snart kommer forbi på frierfødder.

savnet af din far, eller den svigt du her føler, tror jeg nu fylder mere i dit liv end forholdet til en kvinde. Så jeg synes du skal forsætte dit parløb med Bjørn, han kunne være den faderfigur du mangler i dit liv. At du ter dig som et umodent barn overfor arne og undertegnede, ikke bare i peioder, men nu konstant i mere end 10 år, fortæller ikke så lidt om forholdet til din far og voksne mænd i forbindelse din opvækst, for her er da noget der er gået noget så grueligt galt kan vi konstatere (gennem den måde du ter dig overfor arne og undertegnede såvel som din hjertegribende appel til Kræn-p (du er en følsom gut simon)).

Træder man et skridt tilbage i forhold til dig og analysere hele din adfærd, så begynder der at tegne sig et ret godt portræt efterhånden med alle de overføringer og projektioner du åben skilter med, udstiller frit for os andre. Hmm der er noget for en psykolog her at komme efter. Ihvertfald skinner det umodne barn der har et meget vanskelig forhold til følelser og døden (dette at miste en nærtstående) tydeligt igennem.

Det er jo lige før, via denne psykologiske forståelse, dine personlige vanskeligheder, at man begynder bedre at kunne kapere dig, måske endda tilgive dig, for du er jo simpelthen ikke selv herre over din opførsel.
Seneste indlæg
Er dette videnskab...
af Anonym
28/03/2024 09:51
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Ramadan-måneden
af ABC
26/03/2024 19:13
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
Motorcykeltræf og vejarbejde kan give p..
28/03/2024 09:40
Tæt trafik på Sydmotorvejen
28/03/2024 09:30
Frygter udslip af farlige materialer eft..
28/03/2024 09:26
Fire personer dræbt i Illinois efter kn..
28/03/2024 09:22
Nok ansøgere til at oprette forsvarslin..
28/03/2024 09:21
Nyheder fra Religion.dk