annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15540585
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372635
Et andet syn 1981099
Jesu ord 1518507
Åndelig Føde 1466783
Galleri
at rejse er at leve
Hvem er online?
0 registrerede 458 gæster og 143 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Simon
Emne: Re: Hjælp til funktionelle analfabeter - 3.

”Man kan jo ikke ønske sig en mere overbevisende demonstration af funktionel analfabetisme end Hanskrists seneste konklusion, at når vi morer os over hans årevise gentagne misforståelser, så skyldes det, at vi er nazister!.”

- Bare man ikke forventer selektivitet fra dén kant, nu hønsemand hellere vil knurre lidt over den forurettelse der blomstrer i maven, men dog skaber sysselsætningen i en for ham ganske uforståelig verden. I øvrigt hører det jo med til legen ”Paulusven” at rode sig lidt i navlen, du ved, gutten der altid skrev vrede breve til nær og fjern i ren forurettelse over ingen indflydelse at ha’ på noget som helst, og hønsemand synes sikkert den genealogiske linie passer mavefornemmelsen – det er nok det ”meditationer” drejer sig om ;)

”Her må selv Arne se sig slået med flere længder i deres indbyrdes konkurrence om, hvem der er den førende FA'er.”

- Altid moret mig over Arnes meninger, der ikke er nær så rodet som hønsemands hoved; næh, her har du et eksempel på hvordan man ka’ forsimple sit verdensbillede, med et: alt har en overnaturlig mening, finder du noget uden, ja da skaber du den selv og tilskriver den så verdensbilledet! Særligt morer jeg mig nu over, hvordan han hapser sine trosfæller her og dér, for altid sidenhen at opdage de sprang af krogen. Ak ja, det er altså heller ikke let at være en æblekæk glad troende, i en verden hvor folk vil vide hvad der foregår og ligefrem gider undersøge den, og ligefrem vurderer sandsynligheden af ens betragtninger ;)

Ellers en sjov tråd med mange tankebilleder – nyd endelig solens rester til os, jeg har fornemmelsen af kulden snart sænker sig nedover os som en russisk vinter – der jo altså også byder på solrige dage med høj himmel.

mvh
Simon
Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
29/03/2024 08:41
Ramadan-måneden
af ABC
29/03/2024 08:40
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Israel reagerer på ICJ's ordre om nødh..
29/03/2024 10:23
Problemer giver op til 40 minutters læn..
29/03/2024 09:53
Endnu en busulykke i Tyskland - 21 perso..
29/03/2024 09:27
Støtteforening til overvægtige: 'Børn..
29/03/2024 09:05
Grønland har inviteret dansk sundhedsmi..
29/03/2024 09:04
Nyheder fra Religion.dk