0
registrerede
151
gæster og
199
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Kan trosfrihed.dk forbedres?
|
Nu stopper festen eller også begynder den, Bjørn skriver:
det var deres sammenrotning mod en fælles "fjende" der startede opdelingen i dem-og-vi. Indtil da var det blot mand-mod-mand på debatten.
Du må være total skizofren eller alzheimer dement, eller en psykopatisk løgner og manipulator af første rang,
Du opfandt den med troldene, OS IMOD DEM (troldene) personforfølgende debatstil,,, mere end alle andre var det din fikse ide og tvangsforestilling, som heldigvis din trådstarter sort på hvidt til evig tid vidner om..
Ynkeligt at se at du forsøger her på dine gamle dage at løbe fra din egen fortid og i den grad vaske hænder,,
CHOK, DYBT CHOKERENDE
Siden Indiens turen har du ikke været dig selv, hvad skete der på den tur
hvortil kun udvalgte kvalificerede deltagere har adgang, som på mine troldefri domæner. Det er på den sidste type, at de virkelig interessante debatter foregår.
ha ha lol hviiiin griiiiin smiler smiler,, HVAD VIL DU SÅ HER BAMSE??????????????????
Aldrig i mit liv har jeg set et menneske så KAIN ABEL SYG I SINDET som bamse bjørn er
Min forskning skriver Bjørn
og min bare røv siger jeg 
Du gør den mest ynkelige figur jeg nogensinde har set, og ja højt at flyve, og ja nu ligger du som du selv har redt op til, fanget i dine egne løgne spin og taler som idiot (lyver bevidst tilmed) og gør dig selv til grin for åben skærm. Og gu er vi da klar over at dine motiver var ædle, men her taler vi nu om fakta, og ikke at dine motiver var åh åh så ædle,, du er ikke engang mand nok eller har ikke engang hår nok på brystet til at stå ved dig selv og dine handlinger. Du er en mand uden ære, al ære og værdighed, har du mistet, tabt.
Det er hvad der kommer sig af at man føler sig højt hævet over alt og alle, man synker dybere rent menneskeligt end alle andre, og ender som en mand uden ære, en mand der ikke findes sandhed i, et sandt ord i. Det er det største menneskelige moralske sammenbrud jeg nogensinde har oplevet.
For første gang må jeg sige at jeg har lidt ondt af dig, som det er gået dig bamse, trist skæbne, når jeg tænker tilbage på de godt 10 år jeg har kendt dig. Du havde alle muligheder, du fik anerkendelse som kun få er forundt, men en karakterbrist ved din personlighed har endnu engang ødelagt dig og alle dine åh åh så ædle motiver til dit og dat, ja du forstår bare ikke at omgås andre mennesker, så kort kan det siges.
Og du praler som ingen andre mennesker jeg nogensinde har stiftet bekendtskab med. Alle forskerne står i himlen og venter på dig

sjældent har jeg tragikomisk moret mig så meget
|
|
|
|