1
registreret Arne Thomsen
133
gæster og
324
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Simon
Emne: Re: Kan trosfrihed.dk forbedres?
|
Lige et P.s.:
”Det er altid rart, når en analyse kan bekræftes af andre, og siden du sidst kikkede ind, har både hanskrist og Arne haft travlt med at bekræfte, hvad jeg skrev i analysen. På det seneste har hanskrist nu også demonstreret, at han ikke kan læse indenad”.
- Indenadslæsning har jeg nu aldrig haft gutten mistænkt for, men han burde efter seks års læsning af samme bog kunne den bagfra. Bare man er klar over, at vredesudbruddet handler om hvor synd det er for ham, når nogen ikke vil stimulere det opskuede opmærksomhedsbehov og selvbilledet, sikkert frit oversat fra ovennævnte bog. Jeg tvivler desuden på Arne har læst Ibsen, så nu ved du hvad der venter af dansende bananer i forgrunden, Hr. Ibsen ;)
Herregud, vi har jo set forestillingen hundredvis af gange, ingen forventer sig vel en ny opsætning fra dén kant. Jeg kan desværre ikke blive forarget, det er det værste, og tror ikke længere der er noget på side 2 af Gøg & Gokke. Desuden er jeg enig i at Zenia er en bedre debattør, særlig kan jeg godt lide at se det stolte religiøse menneske, det har perspektiver langt tilbage – en af mine favoritter er Erasmus fra Rotterdam, ta’ den, Zenia! –, men hun er også et mere modent menneske med større livserfaring end dem på blå stue. Så der er ingen sammenligning. For øvrigt skal det blive interessant at se mine egne indlæg, når engang prostata vokser op og hilser på adamsæblet; hvem ved, måske jeg ligefrem begynder at opføre mig som vores lille pekingeser, hønsemand, men én ting er til forskel sikkert, jeg ville være mig det bevidst, måske endda skamme mig lidt. Men så meget for etikken, Ole. Vi har alene her i tråden set et par forrygende eksempler til anvisning, det ku’ ikke illustreres bedre, og det er jo så hvad man ka’ bruge disse krudtugler til.
Mvh Simon
|
|
|
|