annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15788205
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2392572
Et andet syn 1998883
Åndelig Føde 1558769
Jesu ord 1530152
Galleri
To verdener så forskellige
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 243 gæster og 155 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Kan trosfrihed.dk forbedres?

du sammenblandede ibsens vers med internet trolde, ikke mig,,

jeg påpegede for dig hvordan du havde misforstået ibsens vers og hvordan du skal forstå det,

du projicerer ud, og har ikke fattet pointen hos ibsen,

det kopi af et par linier fra chatten, er både skrevet helt bevidst og med fuld overlæg i en Yahya Hassan agtig stil, som det er at give dig og simon jeres egen medicin, betale jer tilbage i samme mønt,

jeg gentager gerne, sålænge I kører jeres OS IMOD DEM (troldene) personforfølgende debatterrorisme, hvor folk skal intimideres, ringeagtes, latterliggøres og beklikkes og ja endda belyves,,, så vil jeg fra tid til anden gå ind og sætte hårdt imod hårdt,

jeg kan sige jer to at sålænge jeres dagsorden er den destruktive OS IMOD DEM (troldene) personforfølgende debatterrorisme, da vil I møde en vedholdende modstand fra mig I aldrig har mødt lige i jeres liv,,

det gir rigtig mange kræfter at spænde sig for den gode sags tjeneste, hvilket I også skulle tage at gøre, og ja du og simon har været inviteret indenfor lige siden begyndelsen:

Vi skal ikke ekskludere hinanden i en OS IMOD DEM, men vi skal inkludere hinanden, ved at følge, underkaste os selv, visse sunde gode debat etiske principper. Og man behøver ikke blive en engel for at lade sig selv spænde for i denne gode sags tjeneste.

du er så skak mat, som jeg aldrig før nogensinde har oplevet dig bjørn, og uanset hvad du siger er du vendt tilbage til debatten fordi det (Kain Abel) skræmmer dig hvis vi kan få den til at fungere


Vupti da noget begyndte at fungere for os på trosfrihed var du tilbage som en jaloux bamse, jeg er ked af det på dine vegne, for du har udelukket dig selv med din skingrende skøre fikse trolde ide som har besat dig både i hjertets og hjernens hvælvinger,,, du er syg følelsesmæssigt i klassisk Kain Abel forstand,,,


heldigvis fanger bordet dig, din trådstarter har vi som bevis for hvilken destruktiv dagsorden du er besat af, og at du så her senere er blevet sat skak mat og løber fra din trådstarter viser kun hvor ynkelig en person du er når alt kommer til alt. Indrøm dog overfor dig selv at du er en OS IMOD DEM (troldene) debatterrorist der personforfølger visse debattører på det groveste, konsekvent og altid som simon gør det.

Da thomas påpegede at der var 3 debatterrorister på trosfrihed; HansKrist, Bjørn og Simon, da lykkedes det mig at tage dette til mig, det skulle du også gøre bjørn, for din destruktive OS IMOD DEM personforfølgende stil er en dødssejler, er dømt til at mislykkes, da det er negativ, destruktiv og fyldt med personlig ondskabsfuldheder

I er velkomne til at ta skeen i den anden hånd og til at indgå et fælles samarbejde med os alle om at få trosfriheds debatten til at fungere bedre, men jeres OS IMOD DEM (troldene) personforfølgende debatstil den vil aldrig lykkes dig/jer, og I ender med at blive fuldstændig isoleret

jeg kender ingen der har fået så megen ros og anerkendelse som dig, men alligevel er det som om du ikke formår at begrænse dig, stille dig selv til freds og indgå i en venlig debatstil, ihvertfald konstruktiv,, som om du er et stort barn, fuldstændig umoden i mellemmenneskelig sammenhæng, og ja det har vi jo set gang på gang at du udelukker dig selv og spiller fornærmet, forkælet barn som vi alle skal tage hensyn til, som dig der ikke vil stoppe dine barnligheder med sære ideer om trolde, før du får din umodne vilje gennemtrumfet, hele tiden har vi dig som et råddent æg at skulle forholde os til, det er sgu da trættende mand

mange gange har jeg talt ordentligt til dig, men hvad får man tilbage i hovedet, ubehøvlet svar fra dig. Hvis du begyndte at behandle mig seriøs og ordentlig, ville jeg sku da udvise en gensidig respekt tilbage

Døren står så åben for dig, men du vælger at udelukke dig selv med en skingrende syg OS IMOD DEM dagsorden som ingen chancer har, og dermed udelukker du dig selv,,,

Du minder om det barn der står med mor i hånden, og nægter at gå ind på banen og spille fodbold med alle de andre drenge, fordi han mener der er trolde på holdet, og så længe de er der, vil han ikke spille med, men hellere surmule og holde mor i hånden, hænge i mors skørter

bliv dog voksen mand!!!!!!

eller du er måske ved at gå i barndommen, følelsesmæssigt er du ihvertfald, du gør dig selv til grin for åben skærm
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
05/05/2024 18:44
Hilsner
af Hanskrist
05/05/2024 14:48
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
Kinas præsident vil løse Ukraine-krige..
05/05/2024 19:35
Politikere rystede over hærværk mod j..
05/05/2024 19:16
Enhedslisten forkaster Gaza-forslag på ..
05/05/2024 18:43
Israels forsvarsminister: En militærak..
05/05/2024 18:08
FCK moser Silkeborg og lægger pres på ..
05/05/2024 17:57
Nyheder fra Religion.dk