annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15703557
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383558
Et andet syn 1992840
Åndelig Føde 1529234
Jesu ord 1524620
Galleri
Vinter Nytårs Løbehilsner fra Nordjylland
Hvem er online?
0 registrerede 428 gæster og 39 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Kan trosfrihed.dk forbedres?

Hej Zenia.

Jeg har netop nu haft tid til at skimme denne tråd, og jeg hæfter mig ved dit indlæg - især dine, synes jeg, meget velvalgte ord:
Citat:
Måske er det i virkeligheden indlæg totalt frie for trosindhold, man ønsker at se på sitet her?
For det ser jo i høj grad ud til - som jeg læser det - at der er en 2-3 debattører, der har dette af dig så klart formulerede ønske - ja, endda søger de, ser det ud til, at rejse dette som et krav (censur) smiler

Det har de jo lov til - i ytringsfrihedens "hellige" navn - dog nok helt uden udsigt til at deres åbenbart inderlige ønsker/krav her nogensinde vil blive opfyldt smiler

I øvrigt finder jeg det interessant, ja endda tillige en smule morsomt, at de 2-3 herrer kritikere bruger så enormt mange kræfter og ord på at angribe netop mig.

Hvad mon det er, der motiverer dem så vildt og voldsomt til at ønske mig totalt "jævnet med jorden" blinker
Fornuft alene kan det vist ikke være - selvom de nok vil påstå det blinker
Mon det er irritation over at jeg ikke kredser så meget om det, vi ved, men så meget desto mere om det, vi ikke ved - om alt dét hvor fornuften "ikke får et ben til jorden"? blinker

Det spørgsmål vil jeg ikke bruge tid på, og det er jo heller ikke mit problem, derimod vil jeg fortsætte med uanfægtet at skrive, når jeg har noget på hjerte - både fordi jeg har lyst at fortælle om, hvad jeg er optaget af, men også fordi jeg har erfaret, at det, at jeg formulerer mine tanker og idéer skriftligt, at det ofte har været både udviklende og afklarende for mig selv, ligesom andres ærligt mente replikker også har været det.
At udvikle tanker idéer, følelser, fornemmelser og intuitioner, det er for mig "den store gevinst" her på Trosfrihed.dk.
Den er jeg dybt taknemmelig for yeah

At der så er nogle, der foretrækker at tilfredsstille deres lyst til at lege "Det muntre køkken" (klik) i et forsøg på at "smadre" andres idéer bank (og ikke rigtig selv kan finde ud af at komme med noget), det kan vel - set med mine øjne - og med lidt humor - have en vis underholdningsværdi, men så heller ikke meget mere end dét blinker

Du og jeg Zenia står ikke helt det samme sted, men det har altid for mig været spændende og tillige inspirerende at læse dine ord, så det håber jeg meget, du bliver ved med! smiler

Og når du skriver:
Citat:
Jeg troede - lidt naivt måske - at man måtte dele sine tanker omkring det, som rører sig i ens trosunivers med andre her - men oplever jo gang på gang, at det bliver mødt med både negativitet og udtalt skepsis og endda ofte med et forsøg på ned-gøren-hed, og det bliver jeg da ked af. ...
så er mit forslag: Ignorer dem, der ikke har andet at byde på end det at "smadre porcelænet" blinker

M.v.h. Arne smiler
Seneste indlæg
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Min ”religion”
af Anonym
27/04/2024 08:48
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Bagagefolk i Københavns Lufthavn har ge..
27/04/2024 10:29
Norge forment adgang til internationalt ..
27/04/2024 10:02
Bagagefolk i Københavns Lufthavn har ne..
27/04/2024 09:41
Grøn-billetter udsolgt på rekordtid
27/04/2024 09:29
Københavnske skoler skal have hjælp ti..
27/04/2024 09:13
Nyheder fra Religion.dk