annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15654256
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379837
Et andet syn 1989249
Jesu ord 1522326
Åndelig Føde 1513299
Galleri
Strandbumse livet
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen, Hanskrist 330 gæster og 29 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Kan trosfrihed.dk forbedres?

det var 1. april igår

Citat:
Oprindelig havde jeg tænkt mig at sende den som pb til Peter, men jeg tænkte, at den måske også kunne have interesse for de tavse besøgende som jævnligt checker ind på trosfrihed


det er da forhåbentligt ikke rigtig hvad du her skriver,Oprindelig havde jeg tænkt mig at sende den som pb til Peter,,, har du fuldstændig mistet din dømmekraft eller ville du i den grad lave 1. Aprilsnar sjov med Peter

Citat:
Du og RoseMarie kæmper en heroisk kamp for at tilføje portalen noget af spirituel kvalitet


spirituel kvalitet ha ha lol, hviiiiin griiiin

du ved åbenbart ikke hvad spirituel dækker over, og nu kan jeg love dig for at du får simon på nakken resten af din levetid, hvordan kunne du dog finde på at sige simon arbejder indenfor det spirituelle felt

jeg vil sent glemme din 1. Aprilsnar entre Bjørn, hvor du i desparation gjorde endnu et forsøg på at få opbakning til din OS IMOD DEM (læs: troldene) personforfølgende debatterroriseren, hvor visse personer pr automatik skal intimideres, ringeagtes, latterliggøres og belyves (deres person skal beklikkes med løgne, opdigtede påstande) konstant, til alle tider, i enhver sammenhæng. Hver gang de skriver noget skal det groft mistydes, så ringeagtelsen og latterliggørelsen på denne billige (uhæderlige) baggrund kan få frit løb, hvordan kunne du dog tro Peter ville godta denne din destruktive dagsorden


Bjørn kan du overhovedet ikke forstå det, vi er ved at få bugt med netop den der OS IMOD DEM personforfølgende debatterroriseren, og du bliver blot nervøs og ramt, anfægtet, over ikke at være en del af dette konstruktive og positive, hvorfor du gør et sidste desperat forsøg på at vende tilbage (hvilket du skriver sort på hvidt, uanset hvad du lidt senere beretter overfor simon, men han kan vel også læse hvad du oprindeligt skrev: "Såfremt admin vil forsøge en redningsaktion, som indebærer et nyt design i stil med det, vi i starten havde i tankerne, så medvirker jeg gerne".)

du og simon, I har altid ringeagtet Trosfriheds deportalen og talt nedsættende om stedet og debattørerne her på stedet, det har haglet ned over brugerne af trosfrihed, med hvor ringe de var, hvor latterlige, at de var trolde af værste slags, og ja sådan er I blevet besat af den der OS IMOD DEM personforfølgende debatterroriseren, som er ren nederdrægtig ondskabsfuldheder af værste slags fra jer to mænd


Hilsen HansKrist


PS:

RIGTIG GODT SKREVET ZENIA

Og Bjørn's påstande om at Arne Thomsen og thomas de ødelægger debatten, er simpelthen for groft

og noget af det Bjørn skiver om arne er ren ondskabsfuld bagvaskelse og konstant forfølgelse, som arne på ingen måder fortjener


aldrig i mit liv har jeg mødt to mænd (simon og bjørn) der i den grad er totalt styret af deres følelser at det sætter enhver dømmekraft ud af funktion som enhver moralsk anstændig adfærd overfor andre mennesker

I dag glæder jeg mig over at jeg magtede at tage thomas's ord til mig, om at der var 3 debatterrorister på stedet, og det HansKrist, Bjørn og Simon. Og det var for mig i første omgang et opgør med mig selv jeg måtte tage (en selverkendelses kamp), dernæst er det gået over i en roligere personlig udviklingsproces, hvor man nu opdager den befrielse det er at kunne bruge hovedet, bruge den til at tænke og tale med (kommunikere), og ikke altid at den skal være besat af irrationelle følelser af værste slags, hvor man skal spille smart og ja KLOGERE end alle andre i verden, mens man demonstrere hvor dumme og store idioter de andre er på en uhæderlig billig og løgnagtig baggrund, hvor man selv opstiller præmisserne og kriterierne herfor.

Det bedste et menneske kan gøre er at spænde sig selv for den gode sags tjeneste (det fører intet godt med sig, at have en destruktiv ond dagsorden (uanset hvor fine store ord man pakker det ind i, om ædle motiver)


en personforfølgende ondskabsfuld og destruktiv OS IMOD DEM dagsorden ER EN DØDFØDT TABERSAG og kan aldrig ende i noget godt

Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 13:19
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:40
Kom op på bjerget...
af ABC
19/04/2024 10:33
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Nyheder fra DR
Tre ældre kvinder stukket ned i Sverige..
19/04/2024 16:44
Norges nye ministre er blevet præsenter..
19/04/2024 16:19
Borgmester mister studiepladser: Vi komm..
19/04/2024 15:19
35-årig mand idømmes 13 års fængsel ..
19/04/2024 15:16
Jarlov vender tilbage til Folketinget
19/04/2024 14:27
Nyheder fra Religion.dk