annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15690034
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2382409
Et andet syn 1991992
Åndelig Føde 1526074
Jesu ord 1523590
Galleri
Nørresundby Rødhus
Hvem er online?
2 registrerede ABC, Arne Thomsen 434 gæster og 158 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Kan trosfrihed.dk forbedres?

Citat:
Jeg har selv 3 troldefri domæner, og der savner jeg ikke opbakning fra kvalificerede forskere og fagfolk.


hva pokker vil du så her, os du taler så slet om, os du i den grad ringeagter, altid taler nedsættende om

kan du se komikken?

Hvad er du ude på???

Hvorfor vil du føre krig imod hovedparten af os brugere af trosfrihed? Du har ingen opbakning til din OS IMOD DEM personforfølgende debatterrorisme, hvor visse debattører skal forfølges morgen middag aften og udsættes for intimideringer, ringeagtelse og latterliggørelse som belyvninger, deres person skal konstant beklikkes,,

hver gang de skriver noget skal det groft mistydes, så ringeagtelsen og latterliggørelsen på denne billige (uhæderlige) baggrund kan få frit løb


prøv for eksperimentets skyld at droppe, i et par måneder, den der OS IMOD DEM personforfølgende debatterroriseren, hvor visse personer pr automatik skal intimideres, ringeagtes, latterliggøres og belyves (deres person skal beklikkes med løgne, opdigtede påstande), hvad de skriver skal konstant bevidst mistydes så de kan ringeagtes og latterliggøres


Som jeg læser dig, er det du ønsker dig noget der ligner videnskab.dk (og alt der afviger derfra kalder du troldevirksomhed), men kan du så ikke bare være glad for at deltage derover?

hele din ide om at skabe splid iblandt os debattører og dele os op i en OS IMOD DEM, har du ingen opbakning til fra nogen, det kan jeg garantere dig, og da slet ikke Arentzen, det siger sig selv


det hele er så såre simpel, hvis du var her på ligefod med alle os andre og du virkelig var interesseret i debat og gode uddybende samtaler, og du ikke havde nogen dagsorden der hed OS IMOD DEM (troldene) som du har set dig gal på og som derfor konstant skal overfaldes, personforfølges, intimideres, latterliggøres og ringeagtes som beklikkes og belyves, da ville du også hvis vi fik en god debatportal op at stå, blive rasende hvis der dukkede en type op ude fra højre med den dagsorden du af en eller anden for mig at se ganske uforståelig grund har valgt, nemlig den her omtalte destruktive OS IMOD DEM debatstil, der er så ødelæggende og inerverende

hvad skal der til for at du opgir din OS IMOD DEM troldebesættelse og fanatisme,, kan du slet ikke forestille dig selv at du droppede ud af dette vanvid, bare blev helt normal igen

du er jo som en åben bog, og man behøver ikke engang læse mellem linierne for at opdage hvor destruktiv du er, har til hensigt at være om du fik magt som du har agt.

bliver du meget fornærmet hvis Arentzen siger til dig at han på ingen måder kan bakke dine tvangstanker om en OS IMOD DEM (troldene) dagsorden som værende det der skal præge debatatmosfæren på trosfrihed, det vi skal høre om konstant fra dig af. At du overhovedet ikke ser at det er en TABERSAG, du der er blevet fanatisk besat af, er mig en gåde

jeg tror også det er blevet en besættelse i hovedet på dig som du ikke igen formår at blive kvit, fri af

du ku få det bedre vi kunne få det bedre, og alle ville vi kunne få det bedre med hinanden, hvis det ikke lige var for den vanvittige OS IMOD DEM destruktive dagsorden vi hele tiden møder,,, og ja vore forskellige meninger og perspektiver på en sag ville komme flot til udtryk og stå klart uden at nogen behøver blive intimideret, ringeagtet og latterliggjort ud fra en bevidst groft mistydning hvad de skriver
Seneste indlæg
Min ”religion”
af ABC
25/04/2024 16:23
Kom op på bjerget...
af ABC
25/04/2024 10:42
Tanker - idéer - visioner.
af Arne Thomsen
24/04/2024 22:52
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Danmark og 17 andre lande kræver alle g..
25/04/2024 16:16
Tre forsikringsselskaber skal betale for..
25/04/2024 15:00
Danmark øger militær støtte til Ukrai..
25/04/2024 14:57
Ny undersøgelse: Mangel på pædagoger ..
25/04/2024 14:44
Jonatan Spang tager 'længere pause' fra..
25/04/2024 13:49
Nyheder fra Religion.dk